Samsung vrlo vješto konkurira na nekoliko tržišta, što je itekako zahtjevan zadatak. Već su godinama na prvoj poziciji najpopularnijih pametnih telefona, i iako je Huawei sve bliže tronu, čini se da će neko vrijeme Samsung još biti tamo. No, prema najnovijim podacima iz sektora televizora, Samsung uopće ne mora brinuti o eventualnom padu na području pametnih telefona jer posljednjih mjeseci “rasturaju” u prodaji skupocjenih televizora.

Sektor televizora jedan je od najvrjednijih tehnoloških sektora grupacije Samsung, a posljednji izvještaji pokazuju kako Samsung radi izniman posao u tom sektoru. U prvom kvartalu ove godine Samsung je prodao 896.000 QLED televizora, da bi u sljedećem kvartalu ta brojka još malo porasla – te su stigli od 1.09 milijuna prodanih televizora. Treći kvartal donio je prodaju od 1.16 milijuna primjeraka, da bi zatim nevjerojatni rezultat ostvarili u četvrtom kvartalu ove godine – kada je prodaja dosegla fantastičnih 2.25 milijuna primjeraka. Zanimljivo, u tjednu Crnog petka (od 25.11. do 01.12.) prodali su ogromnih 290.000 QLED televizora.

Nimalo stoga ne čudi podatak da je Samsung lider u prodaji premium segmenta televizora, gdje drže ogromnih 50 posto tržišta. Samo da napomenemo, radi se o sektoru televizora koji koštaju više od 2.500 dolara. Usporedimo li prodaju u prvih 6 mjeseci ove godine, s prodajom u prvih 6 mjeseci prošle godine – dolazimo do dvostrukog povećanja brojki – što je zbilja fantastično. Prognoze su kako će u 2020. godini prodaja QLED televizora još više rasti te će sa sadašnjih 5 milijuna porasti na 10 milijuna prodanih primjeraka.

Čini se kako Samsung nema nimalo razloga za zabrinutost jer dominiraju tržištem pametnih televizora. Vjerujemo da je zarada u ovom premium sektoru pozamašna, što samo otvara nove mogućnosti za daljnji rast i razvoj inovacija u području televizora. Iako prognoze za 2020. godinu izgledaju velebno, čini se da su zacrtane brojke ostvarive. S obzirom na ovogodišnji rast od 50 posto, ako se isto ponovi i sljedeće godine Samsung će ostvariti svoje velike planove i predviđanja.

Piše: Marko Županić

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here