PočetnaElektrična vozilaPrvi pogled na električni automobil Genesis GV60

Prvi pogled na električni automobil Genesis GV60


Genesis je luksuzna podružnica Hyundaija i njegov profil se dobro razvija u Europi, a već je prilično poznat brend u SAD-u od lansiranja 2016. godine. Međutim, do sada je bio bez namjenskog EV-a o kojem bi se moglo vikati na sve strane, ali sve će se promijeniti s ovim, Genesisom GV60 jarkih boja.

Prva stvar koja vam se čini je da se Genesis GV60 čini većim od očekivanog, i pomalo podsjeća na Hyundai Ioniq 5. Nije previše iznenađujuće s obzirom da je GV60 izgrađen na Hyundaijevoj namjenskoj e-GMP platformi, baš kao i Ioniq i Kia EV6.

Hyundai Ioniq 5
Hyundai Ioniq 5

Tako Hyundai planira napraviti veći asortiman električnih vozila koji uključuje GV70, GV80, G70, G80 i G90. Zanimljivo je da GV60 izvana izgleda doista veće nego što je njegova prava veličina a posebno sa svojim robusnim 21-inčnim kotačima. I kao što biste očekivali od južnokorejskog proizvođača, također dolazi sa mnoštvom pametnih i inovativnih značajki i rješenja.

Hyundai Genesis GV60
Hyundai Genesis GV60

Izbor od trojca

Genesis GV60 dolazi s izborom od tri različita motora, uključujući opciju s jednim motorom sa stražnjim pogonom od 168 kW i okretnim momentom od 350 Nm, namijenjen korisnicima koji žele veće domete sa jednim punjenjem baterija.

Postoje i dva modela s pogonom na sve kotače s dva motora, Standard AWD i Performance AWD. Prvi nudi 234 kW kombinirane snage, 74 kW kod prednjeg motora i 160 kW kod stražnjeg za proizvodnju zavidnih 605 Nm okretnog momenta.

Dok najjači model isporučuje 360 ​​kW sa 180 kW sprijeda i straga i najvećim dostupnim okretnim momentom od čak 700 Nm.

Genesis GV60 ima četvero vrata, ima podizna vrata prtljažnika/hatchback i može smjestiti pet putnika, dva sprijeda i tri straga. Ukupne dimenzije su 451,5 cm (dužina), 189 cm (širina) i 158 cm (visina) uz međuosovinski razmak od 290 cm i razmak od tla od 160 cm.

Prtljažnik ima 432 litre kapaciteta, dok sprijeda postoji nešto dodatnog prostora za pohranu veličine 53 litre za model sa stražnjim pogonom i 20 litara za model s pogonom na sve kotače zbog dodatnih komponenti koje su upakirane.

Hyundai Genesis GV60 EKSTERIJER

Elegancija eksterijera

Prije nego što prijeđemo na interijer, pogledajmo pobliže vanjštinu, koja se temelji na dizajnerskom ethosu Genesis ‘Athletic Elegance’. Genesis izgleda zaista elegantno uz lijepo dizajnirane konture GV60, će biti odmah prepoznatljiv kao linija Genesis, uglavnom zbog prednjeg kraja.

To se posebno odnosi na područje rešetke, koja prati temu postavljenu na druge modele u Genesis portfelju.

Genesis-GV60_eksterijer

Slično, postoji i zajednička tema sa svjetlima, i prednjim i stražnjim, s prednjim i stražnjim svjetlima koja se odlično uklapaju s oblinama karoserije. Integrirani svjetlosni stil radi jako dobro, a također drži stvari uz poprilično minimalnu potrošnju struje. Ručke na vratima su uvučene kada je automobil zaključan i iskaču kada želite ući i izaći. Možda nije iznenađujuće, izgledaju vrlo slično kao i oni koji se nalaze na Hyundai Ioniq 5, a zašto mijenjati nešto što izgleda i funkcionira dobro.

2022-Genesis-GV60_eksterijer

Retrovizori, odnosno kamere, automatski se sklapaju i izvlače i poprilično su nenametljivi i dobro se uklapaju u dizjn cijelokupnog vozila.

Stražnji dio je minimalistički, s ugrađenom rasvjetom bez nekih prevelikih zahvata i komplikacija. Automobil također ima opciju i staklenog krova, što će se nikm kupcima dopasti. Pristup preko četvero vrata također je poboljšan samom visinom vozila, što znači da je vrlo lako ući i izaći.

Hyundai Genesis GV60

Interijer

Većina zanimljivih stvari nalazi se u unutrašnjosti Genesis GV60. Iako je vanjština super za pogledati, postoje neke divne dizajnerske ideje koje se vide kada sjednete na vozačko sjedalo. U prednjem dijelu kokpita ima dosta prostora zahvaljujući središnjoj konzoli koja omogućuje razmak na gotovo isti način kao kod Ioniqa 5.

Jedna od prvih stvari na koje vam se zalijepe oči jest zaslon postavljen na kontrolnoj ploči, koji nosi i ”info-tainment” sustav i digitalnu ploču instrumenata. Korisno, zaslon vam omogućuje da iskoristite prednost većeg prikaza karte kada koristite satelitsku navigaciju.

Još jedna stvar koja privlači vašu pozornost je svijetlo žuta tipka Boost koja se nalazi ispod upravljača, dajući još jedan signal za moguće performanse GV60.

Opcije vožnje pokrivene su s tri načina rada, a Sport donosi zgodno iznenađenje baš kao i u drugim Genesis vozilima. Odaberite ga s kotačića mjenjača i strane vozačevog sjedala, kada se automatski pomaknu prema unutra.

Međutim, pravi zaokret u ovom postupku je sam brojčanik prijenosa. Genesis ovo naziva Crystal Sphere, kontroler u obliku kugle koji vas očito obavještava o nadolazećim uvjetima vožnje.

2022-Genesis-GV60 interijer
Kristaln kugla kao mjenjač

U početku sve što vidite je zanimljiva kristalna kugla, koja sjedi u središnjem otvoru. Ali kada pritisnete gumb za uključivanje, Crystal Sphere rotira unatrag kako bi otkrio kontrolni kotačić. Ovdje se biraju načini vožnje, vožnje unatrag i parkiranja. Besplatna rasvjeta za raspoloženje također će postaviti unutarnji ugođaj na željenu razinu. Genesis će imati izbor paketa opreme u obliku inovacija i udobnosti, iako se spominje i Outdoor Pack, koji također nudi Nappa kožna sjedala.

Zasloni na svim prednjim vratima na Genesis GV60 izgledaju prilično pozamašni, dok vanjske kamere zapravo dodaju dašak štiha vanjskim linijama. genesis-gv60-punjenje

Punjenje na dva načina

Budući da je ovo premium automobil iza kojeg stoji Hyundai, Genesis GV60 sadrži obilje tehničkih značajki. Istaknuto nam je da, budući da se radi o pretprodukcijskom modelu, neke od nadolazećih značajki poput tehnologije prepoznavanja lica (koja ionako neće biti dostupna u Europi) i V2L, odnosno Vehicle to Load, nisu bile dostupne.

V2L vam omogućuje da upotrijebite snagu vašeg EV-a za punjenje drugih stvari pomoću adaptera, koji je također dostupan na Hyundaijevom Ioniqu 5. Budući da je izgrađen na E-GMP platformi, također znači da će Genesis EV60 moći vlasnicima ponuditi stvarno praktične opcije punjenja.

Automobil ima sustav brzog punjenja od 400/800 volti, koji čini upravo to tako što pojačava 400V koje isporučuje punjač i povećava ga na 800 volti. Zamislite sa 10% na 80% za otprilike 18 minuta ako automobil dobije pristup punjaču od 350 kW, ako imate sreće da ga pronađete.

Što je realnije za većinu tržišta, punjaču od 50 kW trebat će oko 73 minute da učini isto, što zapravo uopće nije loše. Ako se zadovoljavate kućnim punjenjem na standardnoj utičnici od 220 volti, očekujte da će punjenje sa 10% na 80% potrajati oko 7 sati i 20 minuta, što će većini kupaca i odgovarati. To je još uvijek u redu ako ste parkirali preko noći i ne morate ponovno koristiti auto do jutra.

GenesisGV60

Performanse i domet

Genesis GV60 izgleda vrlo uzbudljivo, uz performanse koje nudi zahvaljujući obilju struje. Brojke sa specifikacija navode najveću brzinu od i više nego dovoljnih 235 km/h.

U međuvremenu, ubrzanje bi trebalo biti jako brzo u najboljoj tradiciji EV, s vremenom od 0-100 km/h za samo 4 sekunde. Trebao bi biti više nego sposoban da se održi protiv rivala kao što su Volkswagen ID.4 ili uvijek popularan Tesla Model 3.

Genesis GV60 bi trebao biti vrlo dobar s dometom od oko 480 kilometra, uz punjenje iz automobila s baterijom od 77 kWh, što je poprilično dobro i možete s njim bez brige na more.

Što se tiče cijena, Genesis tek treba objaviti cijenu. S obzirom na premium privlačnost GV60, glasine sugeriraju da bi mogao biti više od 53.000 eura (malo iznad 350.000 kn), ali bi se mogao protegnuti i na oko 100.000 eura ako tražite vrhunske specifikacije, pogotovo ako želite sve te dodatke i najveću snagu motora.

Piše: I.Z.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular