Otkako je TV poprimio jedan novi moderni format, mnogo toga se mijenja na tržištu filmske produkcije. Naime, platforme koje su nastale, žele zadržati svoje nove korisnike, pa sve češće ulažu novac u produkciju svojeg vlastitog programa.

Prema podacima kojima raspolažemo, Netflix je ove godine potrošio čak šest milijardi dolara na stvaranje vlastitog sadržaja, odnosno na vlastitu produkciju. Ne zaostaju ni ostali popularni igrači, pa je tako plan HBO-a da do 2018. godine uloži u vlastitu produkciju 2.5 milijardi dolara, dok će Amazon u taj segment uložiti 4.5 milijardi.

No, ne spavaju ni ostale velika IT kompanije koje ovaj segment tržišta prepoznaju kao potencijal za zaradu. Facebook se tako nedavno također uključio u utrku za distribuiranjem TV sadržaja, s takozvanim Watch programom.

S druge strane, Twitter nagoviješta uključenje u to područje već neko vrijeme, pa će se valjda to uskoro i realizirati. No, ono što nas je ovih dana iznenadilo jest informacija kako će se i Apple uključiti u ovo zanimljivo područje.

Prema pisanjima američkih medija, Apple će sljedeće godine uložiti čak milijardu dolara u stvaranje serija u vlastitoj produkciji. Apple će taj novac uložiti u deset serija, a time žele ozbiljnije uključenje na područje filmske industrije.

 

jamie-erlicht-I-zack-van-amburg
Jamie Erlicht i Zack Van Amburg

Nedavno su iz Sony Pictures doveli dvojac Zack Van Amburga i Jamie Erlichta, koji će voditi cjelokupni projekt. Budući da je navedeni dvojac već sakupio iskustvo u ovom segmentu, možemo pretpostaviti kako nas očekuju sjajne serije, ovog puta u produkciji Apple-a.

Piše: M.Ž.

Komentiraj