Pogled unatrag kako su tehnološke tvrtke pokušale komunicirati sa svojim kupcima tokom 2017. godine nudi brojne nemaštovite trenutke i pokazuje kako je komunikacija sa kupcima rijetko bila snažna točka kod tehnoloških tvrtki u oglašavanju.

Ipak, pogled na načine na koje su tehnološke marke pokušale potaknuti emocije kod kupaca ove godine, otkriva više lošeg nego dobrog.

Tako se Audi osvrće u svojoj reklami kako su prema izvješću Američkog kongresa za 2016. godinu žene u prosjeku plaćene 21% manje od muškaraca.

 

Microsoft tvrdi da ako poštujemo razlike među svima nama, svijet možemo učiniti boljim mjestom. Uz priču o mladoj djevojci koja ide na imaginarnu avanturu kroz prostor gdje se ona i “Gabe the Yeti” susreću s različitim likovima koji trebaju malo ljubavi i podrške, što kulminira slavljenjem za sve.

 

Samsung je također ciljao na ujedinjenje ljudske rase, s oglasom koji je sugerirao da su sve religije jednake, kroz priču o prijateljskom i marljivom vrataru zgrade koji se priprema za blagdane koje slave gotovo sve vjere i rase na zemlji. Film slavi univerzalni duh zajedništva tijekom blagdana, jer bez obzira gdje se nalazite u svijetu, davanje je ono što nas sve ujedinjuje.

 

Ili oglas koji prezentira razvoj Samsunga u posljednjih deset godina u kojem se sugerira da je Apple nesposoban i uvijek bio korak iza.

 

Reklama za  “Call of Duty: World War II”, ponudila je priču o svakodnevnim običnim ljudima, koji su se zajedno igrali ovu igru, što ih je ujedno i povezalo, i zajedno se vraćaju kao tim da izvrše posljednji udarac neprijatelju.

Bez pucanja, bez ubijanja, bez agresije, sve je osvježavajuće i zabavno.

 

Čini se da se i Apple i dalje bori u stvaranju nečega svježeg i inventivnog, pri tome nemislimo na proizvode, nego na oglase.

 

Samung nekako ipak to radi kreativnije, a usput cilja na ljubav, najeksploatiraniju temu u svijetu oglašavanja.

 

Jedan od najnekreativnijih oglasa ove godine dolazi iz njemačke tvornice automobila Volkswagen. Priča o proširenju vaše obitelji i kupovini većeg automobila bez trunke kreativnosti..

 

Zanimljivo i kreativno oglasno rješenje dolazi iz financijske online tvrtke E*Trade, a poruka glasi: Ne možemo vam pomoći u odabiru vašeg sjedišta u avionu, ali vam možemo pomoći da ostvarite svoj financijski san.

 

Piše: D.Ž.

Komentiraj