Tražite kvalitetna digitalna rješenja za vođenje svojeg biznisa? U potrazi ste za aplikacijama koje će vam olakšati poslovanje i zbog kojih će vaš mali biznis puno lakše funkcionirati? Želite uštedjeti svoje vrijeme i napraviti iskorak u poslovnom svijetu?

Mali poduzetnici u stalnoj su borbi s razno raznim problemima – od manjka vremena, preko složene birokracije pa sve do zahtjevnih projekata koje često ne stignu završiti na vrijeme. Problem nastaje u velikoj količini obaveza koje ti mali poduzetnici sebi natovare na leđa pa se onda moraju samostalno probijati kroz mnogobrojne zahtjeve i zadatke. Srećom, danas postoji digitalni svijet koji uvelike olakšava veliki broj zadataka.

Da bismo vam pomogli u savladavanju različitih poslovnih zadataka odlučili smo za vas istražiti koje se aplikacije nude na tržištu, a koje mogu biti od velike koristi malim poduzetnicima. Pronašli smo tako čak 18 super aplikacija koje će vam uštedjeti vrijeme, pomoći u organizaciji posla i dogovaranju sastanaka, rješavanju birokracije i raznih izračuna, ali i svega ostalog što muči prosječnog malog poduzetnika. Pogledajte koje aplikacije trebate obavezno instalirati na vaše uređaje ako želite olakšati poslovanje:

OmniFocus

Mali poduzetnici uglavnom imaju svakodnevicu ispunjenu raznim zadacima jer većinu posla i ostalog popratnog sadržaja rješavaju samostalno. To znači da im je od iznimno velikog značaja aplikacija putem koje mogu kategorizirati i posložiti svoje zadatke tijekom dana. OmniFocus aplikacija super je odabir ako vam je potrebna aplikacija za organiziranje zadataka.

omnifocus
OmniFocus je project management aplikacija, a ne klasična “to-do” lista

Putem ove aplikacije moguće je stvoriti projekte i zadatke koje ćete obavljati tijekom dana, a također te iste zadatke možete dodati u to-do listu kako bi oni bili obavljeni u skladu s vašim prioritetima. Aplikaciju je moguće koristiti na Apple uređajima, a super stvar je što se aplikacija sama sinkronizira – te vam omogućava da u svakom trenutku imate kontrolu nad svojim vremenom.

 

RescueTime

Kada ima hrpu obaveza mali poduzetnik ponekad se znade pogubiti u svemu tome, a ispunjen dan često mu stvara i veliki pritisak. Zbog toga, nerijetko se opušta uz društvene mreže i portale – što ponekad može biti kobno po produktivnost. Naime, svima nam je poznata situacija da kada jednom dođemo na društvene mreže tamo znamo ostati i puno više vremena nego što smo planirali. Iako neke društvene mreže imaju implementirane alate pomoću kojih možete pratiti i ograničiti vrijeme koje tamo provodite, RescueTime aplikacija sve to diže na jednu višu razinu.

RescueTime

Naime, uz to što prati vrijeme koje provedete na društvenim mrežama, RescueTime može pratiti i koliko vremena trošite na ostale aplikacija na pametnom telefonu, ali isto tako i koliko vremena ‘gubite’ na surfanje internetom. Na temelju prikupljenih informacija aplikacija vam daje zbirni izvještaj kako i na što trošite svoje vrijeme, a putem aplikacije možete postaviti i alarme te zabrane korištenja aplikacija nakon što dosegnete limite koje ste samostalno postavili. Ovime ćete održati svoju koncentraciju i posvećenost poslu na željenoj razini. Aplikacija je dostupna za Android, Linux, Mac i Windows uređaje.

 

My Minutes

My Minutes je aplikacija koja u temeljima rada također ima postulate koje ima i prethodno opisani RescueTime. Ipak, razlika nastaje u funkcioniranju same aplikacije jer se ovdje više fokusiramo na postavljanje ciljeva, nego li na zadavanje zabrana. Ako ste svjesni činjenice da uzaludno trošite dio svojeg vremena i da vam povremeno nedostaje koncentracije, onda je My Minutes fantastična aplikacija za vas.

My Minutes

Naime, putem ove aplikacije možete postaviti konkretne ciljeve kojih ćete se pridržavati tijekom radnog dana. Primjerice, možete postaviti cilj da ćete na pregledavanje emailova potrošiti samo pola sata svaki dan, a aplikacija će vas podsjećati na konkretne ciljeve – kako ih ne biste prekršili. Aplikacija je dostupna za iOS uređaje, tako da će Android korisnici morati pronaći neko drugo rješenje za ovaj problem.

 

Addappt

Da bi bili što uspješniji u poduzetništvu morat ćete se povezati s mnogobrojnim ljudima i to na razne načine. Mnogi uspješni ljudi kažu da je povezivanje s ljudima jedna od najvažnijih vještina koju poduzetnik treba imati, a na vama je da teoriju sprovedete u djelo. Kada sakupite puno kontakata doći će do određenog problema jer ćete se lako moći pogubiti u svim tim silnim podacima, a i povremeno će se događati da neki podaci zastare jer je korisnik primijenio svoj broj, email, ili nešto treće.

Addappt

Tu vam u pomoć uskače aplikacija Addappt koja vam osigurava kvalitetnije i pametnije upravljanje kontaktima. U slučaju da ovu aplikaciju imaju instaliranu i drugi korisnici, prilikom svake promjene podataka nekog od korisnika, promijenit će se i podaci u vašem uređaju – pa ćete uvijek imati svježe podatke o svojim kontaktima. Uz to aplikacija omogućuje sortiranje i agregiranje kontakata što će vam uštedjeti puno vremena kada budete u potrazi za nekim brojevima, emailovima, itd.

 

Slack

Slack je fantastično rješenje kada svoje poslove trebate koordinirati s timom, odnosno kada želite uspješno komunicirati s nekim poslovnim partnerom. Ova je aplikacija osmišljena s ciljem da omogući što jednostavniju i bržu poslovnu komunikaciju, a korisnici mogu biti organizirani u razne privatne i javne kanale – kako bi komunikacija bila što kvalitetnija. Putem ove aplikacije iznimno je jednostavno raditi i neke napredne funkcije – kao što je slanje fotografija, raznih dokumenata i pdf datoteka.

slack aplikacija

Sve što treba te je dodati navedeno direktno unutar chat prozora i podaci će biti poslani do krajnjih korisnika. Zahvaljujući izgrađenom sustavu, Slack se brine da automatski pamti sve poruke, radi arhive te sprema datoteke, a uza sve to ne postoje ograničenja u broju korisnika koji mogu koristiti Slack. Super aplikacija koja će vam osigurati laku i jednostavnu komunikaciju kako s timom, tako i s klijentima.

 

Skype

Kada smo već kod kvalitetne poslovne komunikacije valja spomenuti i dobro poznati Skype. Ovaj popularni servis za komunikaciju mnogi koriste u privatne svrhe, no on je itekako zahvalan i kada je u pitanju poslovna komunikacija. Skype vam omogućuje da u poziv istovremeno dodate do 25 korisnika, što je i više nego dovoljno za održavanje online sastanaka i druženja. Možete obavljati standardne audio pozive, a na raspolaganju su vam i video pozivi, kao i video-konferencije.

skype

Uza sve to putem Skypea možete slati datoteke do drugih korisnika, tekstualne poruke i fotografije, ali i dijeliti zaslon svojeg računala s drugima. S obzirom na to da Skype ima sebe ima veliko iskustvo u komunikaciji i mnogi ga korisnici širom svijeta koriste, pokazao se kao fantastično rješenje u mnogim prilikama – a dostupan je putem raznih platformi (pa i putem pametnih zvučnika).

 

Fuze

Videokonferencije prije 20ak godina bile su samo ideja u glavama mnogih digitalno nadahnutih poslovnih ljudi, dok su danas sastavni dio većine velikih tvrtki, ali i onih manjih. Održavati videokonferenciju s osobama iz cijelog svijeta postala je sastavim normalna stvar koju mnogi prakticiraju ne mjesečnoj bazi – čime rade značajne uštede u budžetu koji bi potrošili na daleka putovanja.

fuze apliakcija

Ako imate potrebu održati videokonferenciju s ljudima iz raznih krajeva svijeta, onda se kao sjajno rješenje nameće aplikacija Fuze. Ova je aplikacija osmišljenja s namjerom da olakša održavanje video konferencija pa nema nekih prevelikih ograničenja u njezinu korištenju.

Konkretno, aplikacija radi na gotovo svim uređajima i operacijskim sistemima, a korisnicima pruža video razgovor visoke kvalitete. Prilično je jednostavno preuzeti i podesiti aplikaciju, što Fuze čini prilično čestim odabirom korisnika kada su u potrebi za održavanjem video konferencija.

 

Trello

Organizacija posla može biti itekako veliki problem, ako radite na više projekata paralelno te ako vam u provođenju projekta pomažu neki drugi ljudi. U slučaju da radite na velikim projektima neizbježno je da ćete morati surađivati s drugim ljudima i timovima, s kojima ćete morati biti usklađeni kako biste postizali kvalitetne rezultate. Fantastična pomoć u savladavanju timskih obaveza može biti aplikacija Trello.

trello

Ideja aplikacije je povezati rad timova na način da se stvori projekt u kojem vlada podjela zadataka – kako bi se što prije i uspješnije stiglo do cilja. Trello se sastoji od projekata i kartica, gdje svaka kartica koju kreirate zapravo predstavlja zadatak koji netko iz tima mora obaviti.

Mogućnosti kolaboracije ljudi unutar projekta su zaista fantastične jer možete dodavati više korisnika, možete slati dokumente koji su vam potrebni, zatim možete dodavati razne liste i ograničenja, ali i komentirati postojeće zadatke s drugim korisnicima. Kada napravite neku promjenu u projektu ili zadatku, Trello će automatski obavijestiti i ostale korisnike o napravljenoj promjeni.

 

Proven

Ako planirate širiti tim ili zapošljavanje novih ljudi u svoj mali biznis, od velike koristi može vam biti aplikacija Proven. Radi se o aplikaciji koja pomaže korisnicima u definiranju potrebnih kvaliteta budućih zaposlenika, kao i definiranju zadataka koji se stavljaju pred te zaposlenike.

Proven app

Postoje i neke napredne mogućnosti gdje možete označavati određene kandidate pozitivnim ocjenama nakon što s njima obavite određene radnje, kako biste u konačnici donijeli što bolju odluku za svoj biznis. Ova se aplikacije može iskoristiti na razne načine, a na vama je da pronađete kako će upotpuniti vaše poslovanje.

 

Ovime smo završili prvi dio članka 18 super aplikacija za male poduzetnike, u kojem smo opisali 9 kvalitetnih aplikacija koje će vam iznimno olakšati svakodnevno poslovanje. No, popisu tu nije kraj jer pripremili smo vam još dodatnih 9 aplikacije za bolje poslovanje, koje možete pronaći u drugom dijelu članka, ovdje.

Piše: M.Ž.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here