PočetnaInternetYoutubeYouTube predstavio Shorts kojim želi spriječiti rast TikToka

YouTube predstavio Shorts kojim želi spriječiti rast TikToka


YouTube ShortsTikTok trenutno broji više od 800 milijuna korisnika širom svijeta, prilikom čega je sama TikTok aplikacija na uređaje preuzeta više od 2 milijardi puta. Fantastične su to brojke za društvenu mrežu koja je ozbiljniji proboj na tržište započela tek prije koju godinu, dok je primjerice u Hrvatskoj aktualna manje od 2 godine. Inovativan koncept kratkih video materijala koji svojim jedinstvenim i zabavnim konceptom uveseljavaju korisnike – pokazao se kao puno pogodak. Dakako, rast popularnosti jedne mreže ujedno ugrožava popularnost druge – pa je potrebna reakcija i drugih digitalnih platformi koje žele opstati na tržištu. Kako bi konkurirao TikToku, YouTube je ovih dana predstavio Shorts – funkciju kojom korisnicima omogućava snimanje i objavljivanje kratkih video uradaka.

YouTube Shorts će korisnicima omogućiti stvaranja video uradaka u trajanju do maksimalno 15 sekundi. Dakako, YouTube će omogućiti sve potrebne alate kako bi se video mogao snimati i objavljivati direktno s pametnog telefona, dok će objava ići direktno na YouTube (bez dodatnih aplikacija). Funkcioniranje Shorts funkcije bit će vrlo slično radu TikToka pa će tako korisnici moći: spajati više video materijala u jedan, snimati video bez upotrebe ruku, koristiti timer, ubrzavati video, ali i dodavati glazbu iz bogate YouTube riznice audio sadržaja. S obzirom na to da je YouTube jedna od vodećih video platformi na svijetu – sigurni smo kako će po pitanju mogućnosti biti iznimno kvalitetni i darežljivi.

Darežljivi bi trebali biti i po pitanju dosega do YouTube korisnika. Naime, najavljeno je kako će putem Get discovered funkcije korisnici moći doprijeti do čak 2 milijarde korisnika – koliko ih koristi YouTube servis. Dakle, oni koji uhvate prvi val mogli bi postati jako popularni – ako ova nova funkcionalnost YouTube-a zaživi u punom obliku. Prema prvim najavama, YouTube Shorts najprije će se pojaviti na indijskom tržištu, dok bi se kroz naredne mjesece trebao proširiti i na ostatak svijeta. Kada će i u kojem obujmu YouTube Shorts biti dostupan i u Hrvatskoj za sada nije poznato.

Piše: M.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular