Dobre stvari se događaju u garaži. Na kraju dana, Google, Apple, Amazon, HP … su tehnološki divovi koji su svojevremeno počeli u garažama. Naravno, ovo je samo mali broj istih.

Stoga je Google odlučio napraviti novi servis koji bi trebao motivirati poduzetnika u vama, a zove se “Google Digital Garage”. To je mjesto gdje ćete moći naučiti vrijedne digitalne vještine koje bi vam mogle dobro doći u životu. Pa pogledajmo što Google Digital Garage (GDG) jest.

Što je Google Digital Garage?

Jeste li razmišljali o tome da počnete učiti o strojnom učenju (engl. Machine learning), ali ne znate od kuda početi? Jeste li ikada gledali prijatelje kako lako dobivaju poslove kao programeri, pa biste se i vi htjeli u tome okušati? Jeste li uopće zainteresirani za naučiti nove digitalne vještine? Ako je odgovor “da”, onda ste na pravom mjestu. Google ima ono što vam treba.

Zanimljivo, Google je ovaj servis lansirao još “davne” 2015. godine, kao ne-profitni program dizajniran da ljudima pomogne steći određene digitalne vještine. GDG ima razne tečajeve s raznim temama od kojih su mnoge jako korisne. I vrlo tražene u današnjem svijetu.

Kada se registrirate za određeni tečaj, možete učiti brzinom koja vama odgovara u vrijeme kada vama odgovara. Hoće li to biti pola sata dnevno ili 2 sata dnevno, vi odlučujete. Tečajevi nemaju nikakav rok u kojem ih morate završiti ali vam savjetujemo da kada krenete nešto učiti, budete konzistentni i učite redovito.

Super je to što ovi tečajevi besplatni i nude digitalne certifikate kada uspješno završite tečaj.

Kako i od kuda početi?

Da biste počeli slušati tečaj po vašem izboru, prvo se morate registrirati na Google Digital Garage web stranici. Možete se ulogirati s postojećim Google korisničkim računom, kojeg vjerojatno imate. Nakon toga će vas Google zamoliti da upišete svoje ime (op.a. upišite ga točno, jer je to ime koje će se pojaviti na certifikatima kada završite tečaj), te da li želite primati email obavijesti o novim tečajevima i slično.

Nakon toga ćete doći na stranicu “My learning plan” gdje možete pretražiti dostupne tečajeve i dodati ih u vaš plan. Recimo da vas zanima machine learning (ML). Možete naći sve tečajeve i odabrati nekoliko koji vam se čine zanimljivima i dodati ih u svoj plan. Taj plan će biti “podsjetnik” i motivator da učite i završite odabrane tečajeve.

Ako ne znate što biste učili i što vas zanima, Google će vam preporučiti neke od najpopularnijih tečajeva pa možete izabrati i jedan od njih, ako vam je tema zanimljiva. Ako ne – imate katalog s hrpom tečajeva, a možete ih i filtrirati po trajanju, po kategoriji, po certifikatu, po težini itd.

Kakve tipove tečajeva Google nudi?

Google Digital Garage sve tečajeve grupira u tri kategorije:

  • Digital Marketing
  • Career Development
  • Data and Tech

Ako vas zanima digitalni marketing, možete odabrati tečajeve kao što su “Fundamentals of Digital Marketing”, “Expand a Business to Other Countries”, “Marketing in a Digital World” i sl. Ti tečajevi vas uče o SEO-u, Google analitikama, Google Adsima i sličnim korisnim temama.

Ako vašu karijeru treba malo pogurati, tu su vam tečajevi na temu javnog govorenja, efektivnog umrežavanja s drugim profesionalcima, kako naći novi posao koji će odgovarati vašim vještinama …

Ne treba ni bježati od činjenice da je današnji svijet zasnovan na tehnologiji i da je tehnologija ono što gura svijet naprijed. Zato tu imate i hrpu tečajeva vezanih direktno uz tehnologiju. Tu govorimo o obradi podataka, osnovama programiranja, osnovama AI-ja … Ne možemo sve nabrojati u ovom tekstu, ali shvaćate kuda idemo s ovim.

Ono što je super je što Google ne snima sve te tečajeve sam, nego imaju partnerski odnos s vrlo jakim fakultetima diljem svijeta koji im pružaju podršku i ustupaju materijale.

Gdje je “kvaka” u ovoj priči?

Možda se pitate zašto Google sve ove tečajeve nudi besplatno i postoji li neka “loša” strana svega ovoga. Kako bi neki rekli – “Gdje je kvaka u ovoj priči?”. Najveći nedostatak je što su ovi tečajevi dizajnirani da vas drže uz Googleov ekosustav.

Google je biznis i njegov primarni cilj je generiranje profita. Zato se mnogi tečajevi vežu uz korištenje Googleovih servisa, te vas guraju da jednog dana postanete korisnik koji plaća njihove premium usluge. Naravno, ne morate, ali ako budete htjeli “do kraja” iskoristiti neke njihove proizvode, morat ćete platiti.

Uz to, Što više koristite Googleove proizvode, pa i GDG, to više informacija Google ima o vama. Ali uza sve ovo, GDG je odlično mjesto za naučiti neke stvari i definitivno biste trebali pogledati postoje li tečajevi koji su vama zanimljivi.

 

Piše: B.P.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here