PočetnaSoftverSigurnostGoogle uvodi digitalni potpis u Google Docs aplikaciju!

Google uvodi digitalni potpis u Google Docs aplikaciju!


Google je prije otprilike godinu dana započeo Google Workspace Individual. Radi se o novoj usluzi koja pomaže pojedincu u razvoju svog poslovanja putem posebno prilagođenih alata i aplikacija. Od izlaska je Google Workspace Individual dobio mnoge nadogradnje kako bi proširio ponudu korisnih sadržaja i kako bi njegova cijena od 10 dolara po korisniku dobila na još većoj vrijednosti.

Google u stvaranju još bolje usluge ne staje i zaista sjajno zvuči nova vijest da će Google Docs aplikacija unutar Workspacea dobiti mogućnost umetanja digitalnog potpisa – eSignature.

Google Docs

U poslovanju gotovo da su pravilo situacije kad se morate prebacivati između različitih aplikacija kako bi obavili posao, a tada je teško pratiti dokumente, ugovore i razne oblike dogovora s klijentima koji moraju biti potpisani i službeni. Isto je pogotovo zahtjevno kada sve sami radite i pravi je izazov ove segmente poslovanja obavljati dok morate odrađivati konstantni multitasking.

Upravo je zbog toga Google odlučio ugraditi eSignature značajku u Google Docs aplikaciju kako bi korisnici mogli lakše izvršavati ugovore i službene dokumente s prepoznatljivog Googleovog Docs sučelja bez potrebe za prebacivanjem na druge programe ili aplikacije.

Googleova verzija digitalnog potpisa eSignature koristit će u Google Docsu istu infrastrukturu i ugrađenu zaštitu kojom se i Google služi kako bi zaštitio vaše osobne podatke i privatnost.

U nastavku donosimo glavne prednosti eSignature značajke unutar Google Docs aplikacije:

  • Suradnja kod dokumenata – prilikom zajedničkog rada na dokumentu eSignature značajka dovršava cijeli proces nakon komentara, sugestija i potrebnih izmjena
  • Olakšano dodavanje polja u dokument – sučelje Google Docsa je prepoznatljivo, a eSignature može se umetnuti na lak način putem drag-and-drop metode
  • Zahtjev za digitalnim potpisom – jednom kad su u dokumentu izvedene sve promjene, potrebno je samo provesti zahtjev za digitalnim potpisom
  • Provođenje digitalnog potpisa – u trenutku kad je dokument spreman, potpisnik izravno dodaje eSignature bez potrebe njegovog preuzimanja s uređaja, a jednom kad je dokument potpisan provodi se njegovo slanje u PDF formatu putem e-maila
  • Praćenje statusa dokumenta – vrlo lako se može provjeriti koji dokumenti čekaju digitalni potpis te koji su dokumenti već potpisani
  • Stvaranje kopija dokumenta – kod poslovanja koje zahtijeva redovno ponavljanje potpisivanja mogu se stvarati kopije postojećih dokumenata koji su potpisani te modificirati prema potrebi.

Googleova eSignature značajka ubrzo će biti dostupna u beta verziji za korisnike Google Workspace Individual usluge.

Izvrsno je što je Google naveo da će korisnici koji već koriste neki drugi oblik digitalnog potpisa isti moći integrirati u Google Docs aplikaciju. Google Workspace je kao usluga već kompatibilan s mnogim drugim uslugama koje imaju u ponudi digitalni potpis. Samo neke od njih su popularni servisi DocuSign i Signeasy pa to samo znači da će korisnici imati manje brige prilikom implementacije digitalnog potpisa koji već koriste.

Piše: Ervin Mičetić


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular