PočetnaSoftverMust HaveNovi poslovni plan Microsofta – jeftini PC-jevi s Windows 11 pretplatom koja...

Novi poslovni plan Microsofta – jeftini PC-jevi s Windows 11 pretplatom koja sadrži oglase


Sve tvrtke, pa tako i Microsoft, gledaju budućnost svog poslovanja te kako će se ono razvijati. Tijekom zadnjih mjeseci svjedočili smo promjeni poslovnog plana kod Netflixa, vodećeg streaming servisa na svijetu, koji je uključio oglase u svoje pretplate premda je upravo njihov izostanak bio dugogodišnji faktor razlike koji je privlačio korisnike. Nove informacije koje dolaze iz redova Microsofta potvrđuju kako se u tvrtki ozbiljno razmatra uvođenje novog modela poslovanja koji bi također mogao naći svoju okosnicu kod oglasa.

 

Windows 365 pretplata

Brojni portali potvrdili su kako Microsoft u ovom trenutku razmatra novi poslovni plan, a detalj koji je navedeno otkrio je tvrtkin oglas za posao za radno mjesto „Principal Software Engineering Manager“. Naime, jedna od budućih zadaća novog programskog menadžera bit će oblikovanje budućih low-cost PC-jeva s Windowsima 11 koji će raditi na temelju pretplate i oglasa.

Ono što je nepoznanica u oglasu je pretplata pošto kod te stavke ništa nije konkretno navedeno, ali sigurni smo da se radi o Windows 365 pretplati.

Potrebno ju je ukratko opisati.

Radi se o „PC-as-a-service“ pretplati koja korisnicima omogućuje streamanje virtualnog Windows desktopa na bilo koji uređaj. Radi se o usluzi virtualizacije operativnog sustava koja se ne oslanja na lokalnu pohranu ili hardverske specifikacije. Windows 365 može streamati aplikacije iz oblaka te omogućiti korisnicima da streamaju svoje aplikacije, postavke i cijeli desktop na neki od spojenih uređaja s Windowsima, macOS-om, Linuxom ili Androidom.

Korisnicima koji plaćaju ovu pretplatu otvaraju se mnogobrojne mogućnosti koje prvenstveno idu u smjeru efikasnijih troškova i praktičnijeg rada. Planove Windows 365 pretplate možete naći na sljedećoj poveznici.

 

Uvođenje oglasa

Opis spomenutog radnog mjesta otkrio je da Microsoft želi graditi low-cost PC-jeve čija će pretplata sadržavati oglase. Ovo indicira kako će korisnici imati mogućnost kupnje jeftinijih računala, no kod njih će unutar operativnog sustava biti prisutni oglasi. Gledamo li iz financijskog aspekta, Microsoft će imati zaradu od Windows 365 pretplata te od oglasa koji će biti njen sastavni dio.

Cjelokupno korisničko iskustvo bit će vezano isključivo uz oblak pa će Microsoft u narednom vremenu raditi na novoj poslovnoj ekspanziji i njenom približavanju korisnicima.

Windows 365 je još uvijek relativno nova pretplata jer je predstavljena u srpnju prošle godine i izgrađena je na temelju Azure Virtual Desktopa. Iako se temelji na virtualizaciji desktopa, ne radi se o tradicionalnom obliku ovog postupka jer Microsoft upravlja sa svime, uključujući hardver na temelju kojeg oblak funkcionira te Windows ažuriranja.

Potencijalno uvođenje oglasa u pretplatu trend je koji očito i Microsoft želi pratiti. Iako će se raditi o jeftinijim modelima računala koja će cjenovno biti pristupačnija korisnicima, ponovno se sve okreće oko oglasa i dodatne zarade koja je očito postala imperativ.

Digitalizacija nam je donijela mogućnost preseljenja operativnog sustava na oblak, no istodobno otvorila vrata oglašivačima da plasiraju svoje oglase i reklame unutar desktopa, što je uvijek bio osobni segment računala namijenjen za rad.

Microsoft očito želi isprobati novi poslovni plan koji će dodatno povećati prihode i vidjet ćemo ako će jeftinija cijena računala kod korisnika prevagnuti nad stalnom konzumacijom oglasa i reklama.

Piše: Ervin Mičetić


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular