Kompanija Vivo posljednjih je godine napravila veliki iskorak na području inovacija za pametne telefone. Predstavili su neka inovativna rješenja koja su potaknula i druge proizvođače pametnih telefona da razmisle o implementaciji istih – što su u končanici napravili. Vivo je tako stvorio sjajno okruženje za daljnji razvoj i još više inovaciji – a to im osigurava i solidan financijski prihod kojeg ostvaruju kao jedna od 10 vodećih kompanija u svijetu na tržištu pametnih telefona.
Iz kompanije Vivo nedavno su se oglasili kako su započeli razvoj novih 6G mreža. Činjenica da se svijet još nije upoznao s 5G mrežama nimalo ih ne sputava i žele napraviti kvalitetne temelje kako bi bili predvodnici u razvoju novih 6G mreža. Oformili su zaseban tim čija je zadaća provoditi istraživanja na području 6G mreža i mogućnosti primjene te nove potencijalne tehnologije komunikacije.
Istraživački tim nalazi se u Kini, a u svojem će radu surađivati s raznim stručnjacima i sveučilištima – kako bi svijetu predstavili najbolja mrežna rješenja za budućnost. Navedena suradnja trebala bi rezultirati razvojem nove generacije mreža, ali i pronalaskom potencijala koji dolazi s tom novom generacijom povezanosti.
Mnogi se pitaju čemu jurnjava za 6G mrežom, kada ni 5G mreža još uvijek nije zaživjela u praksi. Rijetki su krajevi svijeta u kojem možete uživati u blagodatima 5G mreža – a implementacija tih novih 5G mreža tek se zahuktala. No, činjenica je da veliku ulogu u razvoju infrastrukture za 5G mreže ima Huawei koji je godinama prije radio na razvoju tih 5G mreža – pa otuda vjerojatno dolazi veliki interes Vivo kompanije za razvojem 6G mreža.
Naime, Huawei će kvalitetnim razvojem 5G mreža u budućnosti zaraditi ogroman novac pa je sasvim izvjesno kako Vivo želi biti kompanija koja će taj novac pokupiti kod 6G mreža. No, ispred njih je još dugačak put razvoja i istraživanja kako bi se došlo do kvalitetnih rješenja. Prognoze su kako se 6G mreže neće pojaviti na tržištu prije 2030. godine, a pravo je pitanje hoće li i tada biti potrebne. Dakle, Vivo ima čitavo desetljeće da se posveti razvoju novih mreža – te osmisli kvalitetnu taktiku kako dobro zaraditi na novoj generaciji mobilnih mreža.
Piše: M.Ž.