Godišnje istraživanje tržišta učvršćuje poziciju tvrtke SES kao globalnog lidera na području isporuke sadržaja putem satelita

Luxembourg / Zagreb, 27. ožujka 2021. — Tvrtka SES objavila je rezultate godišnjeg istraživanja tržišta Satellite Monitor, glavnog industrijskog pokazatelja dosega satelitske televizije koji dodatno učvršćuje poziciju SES-a kao lidera u omogućavanju izravne i neizravne isporuke sadržaja putem satelita. SES nastavlja predvoditi industriju osiguravajući 8.265 programa, od čega gotovo 3.000 u HD formatu za ukupno 361 milijun kućanstava diljem svijeta.

Ovogodišnje istraživanje Satellite Monitor pokazalo je kontinuirani rast satelitske televizije diljem Europe (+2 milijuna kućanstava) i Afrike (+2 milijuna kućanstava). Na SES-ovom glavnoj orbitalnoj poziciji na 19,2 stupnja Istočno, sateliti tvrtke sada isporučuju sadržaj za 118 milijun kućanstava ili preko 43 posto svih europskih TV kućanstava. Broj TV kućanstava koji primaju HD sadržaj s pozicije 19,2 stupnja Istočno također je nastavio rasti na 84 posto, što predstavlja porast od gotovo 30 posto tijekom proteklih pet godina. Tablica u nastavku pokazuje 2020 Satellite Monitor regionalni presjek SES-ovog dosega TV kućanstava:

TržišteTV kućanstva
Europa170 milijuna
Sjeverna Amerika65 milijuna
Latinska Amerika42 milijuna
Afrika37 milijuna
Azija Pacifik33 milijuna
Bliski istok13 milijuna

 

Sveukupno gledajući, doseg SES-a do kućanstava s TV prijemnikom ove je godine neznatno smanjen, uglavnom zbog promjene metodologije izvještavanja koju provodi regulatorno tijelo u Indiji, a koje zahtijeva novu definiciju aktivnih pretplatnika.

 

OTT usluge izvrsna je nadopuna linearnoj televiziji

Europsko TV tržište zadržalo je razinu od posljednje četiri godine, brojeći 273,1 milijuna kućanstava 2020. godine, od čega se 40% koristi satelitskim prijemom. Jedan od trendova 2020. godine kojeg je pokazalo istraživanje Satellite Monitor bio je rast HD-a i UHD-a. Satelit ostaje preferirana platforma za HD, predstavljajući gotovo 40 posto kućanstava s HD TV prijemnikom. Broj europskih HD kućanstava iznosio je 180,2 milijuna na kraju 2020. godine, što je 7,8% više u odnosu na 2019. Uz to, UHD zasloni povećali su se za 5 postotnih bodova od 2019. godine i sada su prisutni u 20 posto europskih TV kućanstava (50 milijuna UHD kućanstava).

Godišnje istraživanje tvrtke SES naglašava kako over-the-top TV upotpunjuje i ne zamjenjuje linearnu televiziju. Tijekom proteklih pet godina OTT TV porasla je za 138 posto, dok je tradicionalna linearna televizija  –  bilo putem satelita, kablovske, IPTV-a ili zemaljske – uglavnom ostala stabilna. 31% TV kućanstava s linearnom televizijom dodatno koristi OTT. Istraživanje Satellite Monitor pokazuje kako u Europi postoji 78,4 milijuna OTT kućanstava, dok je kraju 2020. godine ukupan broj TV kućanstava s dosegao 273,1 milijuna.

„Jedno od najznačajnijih izvještaja industrije, ovogodišnje istraživanje Satellite Monitora još jednom potvrđuje lidersku poziciju SES-a u vidu našeg globalnog dosega u kombinaciji s našim fokusom na pružanje najobuhvatnijeg iskustva TV gledanja putem HD i UHD sadržaja. Pandemija COVID-19 povećala je potrošnju sadržaja više nego ikad, a u velikim dijelovima svijeta linearna televizija ostaje primarni izbor za praćenje vijesti i informacija. Nastavit ćemo s inovacijama kako bismo našim video korisnicima omogućili da dosegnu što više publike putem više zaslona ”, rekao je Steve Collar, izvršni direktor tvrtke SES.

P.R.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here