Huawei među 10 najvrjednijih brandova po Brand Finance-u
Zagreb, 29. siječnja 2020. – Huawei je objavio kako je Brand Finance, vodeća savjetnička kompanija za procjenu i strategiju brandova sa sjedištem u Velikoj Britaniji, prvi put uvrstila Huawei među 10 najvrjednijih brandova. U nedavno objavljenom Brand Finance Global 500 izvješću za 2020. godinu, Huawei je treća kineska kompanija na listi, s vrijednošću marke koja premašuje 65 milijardi američkih dolara, što je 4,5 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
“Jasno je kako je sljedeća velika prilika za telekomunikacijsku industriju 5G tehnologija, koja danas privlači velik broj konkurenata, a Huawei se na ovom području širi na tržišta koja su tradicionalno pokrivali pružatelji usluga sa zapada. Prema posljednjim podacima, kineski gigant napreduje, s vrijednošću marke od 65,1 milijarde američkih dolara, čime se po prvi put našla među 10 najvrjednijih brandova na svijetu“, prenosi Brand Finance u svome izvješću.
Gospodarstvo SAD-a najzastupljenije je na ljestvici, s čak 205 kompanija, koje čine 45,4 posto od 500 najvrjednijih brandova, sa zbrojem vrijednosti od 320,4 milijardi američkih dolara. Kineske kompanije ih slijede u stopu sa 70 tvrtki, što je ekvivalent 18,9 posto brandova na ljestvici, a zbroj njihovih vrijednosti iznosi 133,4 milijardi američkih dolara.
Tehnološki sektor i dalje privlači najviše pozornosti obzirom da se najveća vrijednost nalazi upravo tamo. Od 500 najvrjednijih brandova, njih 46 – ili 14 posto, dolazi iz tehnološkog sektora. Zajednička vrijednost im je čak 986,5 milijardi dolara, a Huawei je jedini kineski tehnološki brand u top 10.
Rast vrijednosti Huaweijeve marke može se pripisati tvrtkinoj posvećenosti inovacijama te kontinuiranim poboljšanjima konkurentnosti proizvoda i korisničkog iskustva.
U 2019. godini Huawei je procijenio da će isporučiti 240 milijuna pametnih telefona i zadržati svoju poziciju kao drugi najveći svjetski proizvođač pametnih telefona. Finalne brojke za 2019. godinu govore kako je isporučeno čak 44 milijuna uređaja iz Mate i P serije, čime je zabilježeno 50-postotno povećanje u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Brojni popularni kritičari pohvalili su Huaweijev tehnološki napredak, a u 2019. godini zabilježeno je 6,9 milijuna isporuka Huaweijevih 5G pametnih telefona.
Prošle godine, Huawei je također unaprijedio svoje all-scenario iskustvo, uvodeći niz novih proizvoda u više kategorija, uključujući tablete, računala, prijenosne uređaje i IoT uređaje u HiLink ekosustavu, a svaki od njih pokazao je određeni stupanj rasta.
Gledajući u budućnost, Huawei ostaje posvećen all-scenario strategiji. „All-scenario strategija ostat će primarni fokus Huaweija sljedećih pet do deset godina. Nepokolebljivi smo u svojoj posvećenosti stvaranju integriranog ekosustava, u kojem su tableti, računala, VR uređaji, nosivi gadgeti, pametni zasloni, pametni zvučnici, automobili i IoT uređaji povezani s pametnim telefonima kako bismo našim korisnicima pružili besprijekorno iskustvo“, istaknuo je Richard Yu, CEO Huawei Consumer Business Group-a.
P.R.