PočetnaInternetKorisne aplikacije3 najčešća problema s PayPalom i kako ih riješiti

3 najčešća problema s PayPalom i kako ih riješiti


PayPal je odličan i jedan od najboljih i najpouzdanijih mrežnih servisa za plaćanje koji je svojim nastankom otvorio jedan cijeli novi svijet međunarodnih transakcija. Unatoč tomu što nije bio prvi takav servis, trenutno je najpopularniji.

Bez obzira na to koristite li osobne ili poslovne PayPal račune za plaćanje, primanje transakcija ili pak slanje novca drugima, PayPal je danas broj jedan kada govorimo o mrežnom slanju i primanju novca.

No ponekad se znaju dogoditi neki problemi koji na cjelokupno iskustvo korištenja PayPal-a bacaju sjenu. Kao što je to slučaj kod većine stvari kada se radi o novcu i transakcijama, tako postoji mogućnost da ćete barem jednom, dok koristite PayPal naići na probleme. Ono što je u jednu ruku ”sreća u nesreći” jest to što nećete biti jedini koji ste imali te i te probleme. Ono što je najbolje kod PayPal problema jest to da se velika većina njih može otkloniti. Kako ih otkloniti te koji su najčešći PayPal problemi pročitajte u nastavku.

Paypal-KONVERZIJA VALUTA

  • Konverter (ili pretvarač) valuta očitava ”nulu” iako vi imate novca na računu.

Ovo je jedan od najčešćih problema koji se znaju pojaviti na PayPal-u, a postoji gotovo jednako dugo koliko postoji i sam PayPal. Ono što i iznenađuje i pomalo iritira korisnike PayPal-a jest to što sam PayPal ne čini ništa kako bi riješio ovaj problem.

Sam problem se javlja kada pokušate napraviti prebacivanje između valuta. Recimo da želite prebaciti američke dolare (ili USD- ”US Dollar”) u hrvatske kune (ili HRK). Kako biste to napravili trebate ići pod Summary – Currencies i ondje popuniti polja koja se nalaze ispod ”Currency Exchange”.

Kada kliknete na ”Calculate” zna se dogoditi da očitava nulu. Možda ćete se i uplašiti, što je logično, ali nemojte. Radi se o jednostavnoj grešci (koja očito nije toliko jednostavna ili je prejednostavna pa se zato PayPal-u ne da baviti njome), što je dobro, jer za nju postoji praktično rješenje.

Ako PayPal pitate za pomoć to vam neće biti ni od kakve pomoći. Savjeti koje možete dobiti uglavnom se odnose na promjenu preglednika, ali u većini situacija ni to vam neće biti od neke pomoći. I to možete probati kako biste otklonili problem. Ipak, prije svega drugoga ono što bi bilo dobro na pokušate jest provjeravanje je li svota novca koju ste htjeli pretvoriti ispravna.

Jeste li provjerili svoj iznos na računu? I jeste li pritom slučajno utipkali sami koju dodatnu nulu (recimo ako imate 120 USD, a vi greškom utipkate 1200, on će prilikom pretvaranja staviti 0 HRK jer nemate 1200 nego 120 USD).

Možete pokušati i obrisati cache memoriju preglednika ili se možete pokušati prebaciti na neki drugi uređaj te probati preko njega obaviti prebacivanje novca. Ili možete postupak pretvaranja novca pokušati sutradan.

paypal placanje

Kako otkloniti problem s pretvaranjem valuta?

Ono što je dobro jest to što postoji brzi način kako otkloniti ovaj problem. Samo nemojte ići na ”Calculate”. Umjesto toga idite odmah na ”Continue”.

Naravno, možda nećete niti trebati prebacivati valute. Možda samo trebate izračunati visinu postotka pretvaranja tako da možete iskorititi najbolji mogući.

Ako kliknete na ”Continue” to neće dovesti do pretvaranja valuta. Nakon ovog koraka trebati ćete ići pod ”Exchange Currency” kako biste svejedno potvrdili ovaj korak. Ako ne želite to, možete brzo izaći.

  • Napravili ste prednarudžbu (ili ”pre-order”) ali nemate dovoljno novca za obavljanje prednarudžbe

Ovo se dogodilo dosta velikom broju korisnika, u to sam gotovo 100% siguran. Želite prednaručiti neki proizvod i želite da se plaćanje obavi preko PayPal-a. Ali za vrijeme obavljanja tih radnji shvatite da na svome računu nemate dovoljno novca za prednarudžbu.

Kod velike većine predmeta koje prednaručujete naplata neće biti izvršena sve dok se ne izvrši kupovina predmeta.

 

PAYPAL DODAVANJE KARTICE

Kako riješiti problem s nedostupnim (ili nedovoljnom svotom) sredstava na PayPal-u?

Nećete trebati ”ručno” stavljati novac na svoj korisnički račun. Sve što ćete trebati učiniti ne biste li otklonili ovaj problem jest to da ćete trebati dodati debitnu ili kreditnu karticu koja je po prioritetu iznad samog PayPal računa.

Kliknite na ”Money” i provjerite je li bankovni račun postavljen na ”For transfer only”. Ako jest, kliknite na to i prođite kroz sve korake koji će vas dovesti do povezivanja sa Direct Debit opcijom. Ovo sve zajedno traje možda desetak sekundi. Drugi dio je malo zanimljiviji u smislu toga da ćete trebati poslati kod potvrde na svoj korisnički račun.

Kliknite na tipku i nakon toga provjerite izjavu vaše banke (što se jednostavno može provjeriti pod uvjetom da radite e-banking). Ovo vas ništa neće koštati. Radi se o kodu kojeg ćete trebati dati PayPal-u.

  • Neuspjelo obavljanje plaćanja

Jako velik broj online trgovina koriste PayPal kao sredstvo plaćanja iz nekoliko razloga: 1) korisnik je siguran prilikom kupovine proizvoda i usluga, 2) način prebacivanja novca, to jest ostvarivanje kupovine je jednostavan i brz.

paypal

Ipak, nekad se zna dogoditi da ne uspijete obaviti plaćanje do kraja. Možete vidjeti poruku u kojoj piše: „We can’t process your payment right now, so please try again later. We’re sorry for the inconvenience.” Taj problem se puno češće zna dogoditi kupcima-gostima, dok su regularni kupci manje ili više oslobođeni od ovakvog problema (što ne znači da se i njima ne može dogoditi).

Ono zbog čega se ovakav problem pojavljuje i to najčešće kod kupaca-gostiju jest taj što se kreditna kartica može iskoristiti najviše do 15 puta bez potrebe korištenja računa (i u tih 15 puta imate pravo potrošiti do 4000 USD).

Kako riješiti ovakav problem?

Ako već imate korisnički PayPal račun sve što trebate učiniti jest ulogirati se u njega. Malo toga možete učiniti ako ne želite da se transakcija obavlja preko PayPal-a. Ako se poruka o grešci pojavi, nećete moći nastaviti bez prethodnog ulogiravanja.

Ako je recimo kupovina trebala biti iznenađenje možete sakriti narudžbu. Kliknite na ”Activity”, pronađite odgovarajuću transakciju i nakon toga idite pod ”Actions”. Donja strelica prema desno će vam dopustiti arhiviranje (”Archive”), što može biti učinkovit način rješavanja ovog problema.

PayPal, premda dosta pouzdan i kvalitetan način plaćanja, kupovine i prebacivanja novčanih sredstava ipak nije bez mane. Ako ste spremni zatvoriti oko na probleme koje sam opisao u članku, biti ćete jako zadovoljni PayPal-om. Ako niste, možda je vrijeme da potražite neku alternativu PayPal-u.

Piše: D.M.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular