Facebook je u godinama iza nas izgradio jednu ogromnu platformu, koja danas nudi pregršt mogućnosti u raznim sferama. Iako su imali nekoliko neuspješnih pokušaja proboja na neka nova zanimljiva područja njihove inovacije i investicije uglavnom su se pokazale vrlo pametnima. Zbog toga, Facebook redovito otkriva neka nova područja i želi dominirati na što više frontova. Najnovije informacije govore u prilog tome kako će se Facebook uključiti u prijenos sportskih događanja, čime bi mogao ozbiljno naštetiti mnogim TV postajama.

Facebook je nedavno u svoje redove zaposlio stručnjaka koji je iznimno kvalitetan na području dobivanja prava za prijenos sportskih događanja. Radi se o Peteru Huttonu, koji je trenutno glavni direktor Eurosporta. U svijetu sportskih prijenosa, Peter predstavlja jedno veliko ime i mnogi ga smatraju velikim stručnjakom kada su u pitanju licence za dobivanje prava na sportske prijenose.

Ovaj znalac je do sada uspio podignuti mnoge sportske kanale, čime im je osigurao znatni priljev sredstava i planetarnu popularnost. Između ostalog pomogao je TV kompaniji Fox Sports da svoje sportske događaje plasira diljem svijeta, a također je pomogao i Eurosportu da svoje sadržaj prenosi u čak 52 zemlje svijeta.

gledanje digitalnog programa


Peter u Facebooku nije završio slučajno i to je sada svima jasno. Činjenica je kako se već nekoliko puta pričalo da će Facebook napasti područje streaminga sportskih događaja. U kojem će to točno obliku biti za sada nije jasno, ali sa svojom ogromnom bazom korisnika Facebook bi mogao slomiti konkurente i osigurati si nadmoć na još jednom području. Mnogi spominju kako Facebook planira izgraditi svoj TV kanal, dok se dio špekulacija odnosi na to da bi sportski prijenosi mogli biti u svojevrsnoj korelaciji s Facebookom.

Ideja i mogućnosti je puno, a ogroman kapital koji Facebook može investirati u to područje mogao bi zbilja izroditi nečim velikim i inovativnim. Sa stručnjakom za pregovaranje na prava prijenosa cijela priča je sada postala znatno ozbiljnija i budući konkurenti mogu se početi bojati za svoju poziciju na tržištu.

Piše: M.Ž.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here