Facebook, Ray-Ban i EssilorLuxottic su udružili snage i napravili Ray-Ban Stories
Facebook je u suradnji s EssilorLuxotticom i Ray-Banom razvio pametne naočale naziva Ray-Ban Stories.
Ray-Ban Stories su naočale koje se stilski ne razlikuju od ostalih Ray-Ban sunčanih naočala, međutim krase ih hi-tech značajke poput ugrađenog zvučnika, tri mikrofona i dvije kamere.
Dvije kamere rezolucije 5 MP postavljene su na suprotnim krajevima okvira, te omogućuju snimanje videozapisa (1184×1184 piksela pri 30 sličica u sekundi) i fotografiranje (2592×1944 piksela), koje se izvodi pomoću gumba ili Facebookova glasovnog pomoćnika.
Da bi osobe u blizini znale kada ih korisnik snima, za to je zadužena LED dioda. Sinkronizacija uređaja s novom Facebook View aplikacijom omogućuje dijeljenje snimljenog sadržaja na Facebook, Instagram i druge društvene mreže i instant messengere. Također, snimljeni materijal možete spremiti na telefon i poslije uređivati.
Kada je u pitanju trajanje baterije, Facebook tvrdi da će naočale ponuditi 6 sati neprekidne uporabe. Punjenje se vrši pomoću prijenosne torbice i mogu se puniti pomoću USB-C kabela.
Prilikom najave naočala, Facebook je spomenuo kako iste neće imati opciju proširene stvarnosti (AR). Također, naočale nisu vodootporne.
Ray-Ban Stories naočale dolaze u tri Ray-Ban dizajna okvira (Wayfarer, Round i Meteor), uz brojne varijante boja i leća. Cijena im iznosi $299, a u početku će biti dostupne samo u SAD-u, Velikoj Britaniji, Italiji, Australiji, Irskoj i Kanadi.