Nakon skandala koji je sredinom ožujka potresao Facebook, dosadašnji Zuckerbergovi korisnici počinju tražiti alternativu, odnosno novu društvenu mrežu na kojoj bi se osjećali sigurno i zadovoljno. Kao najizgledniji kandidat zasad se spominje Path, mreža koju je 2010. godine pokrenuo bivši zaposlenik Facebook Dave Morin.
Path je tri mjeseca nakon pokretanja Google htio otkupiti za 100 milijuna dolara, ali Morin je odbio ponudu. Ideja i koncept mreže temelje se na druženju ljudi koji se zaista poznaju i, samim time, nepoznate osobe ne mogu pristupiti podacima određenog korisnika. Dakle, broj kontakata na Pathu je vrlo ograničen.
Jednostavan log in te upoznavanje s mrežom uvodne su prednosti Patha
Iako je Morin pet godina kasnije Path prodao južnokorejskoj tvrtki Daum Kakao i više nije bio uključen u rad mreže, nedavno je dobio velik broj zahtjeva da izradi novu verziju Patha koja će pobijediti Facebook. „Presretan sam zahtjevima da izgradim bolji Path. Razmišljam da to i učinim. Ako ste zainteresirani za rad na takvoj ideji, javite mi se“, napisao je na Twitteru prošlog četvrtka.
Path ima sve odlike popularnih društvenih mreža
Iako strukturom sada podsjeća na Instagram, Path nudi mnogo više od samih fotografija. Društvena mreža ne opterećuje se reklamama, a njeni korisnici ne strahuju za privatnost. Path 2.0 mogao bi, ako se ideja ostvari, učiniti ono što nikako ne bi uspjelo ni Twitteru ni Instagramu, a to je – potpuno zamijeniti Facebook.
Predviđanja takve vrste nikad nisu jednostavna, ali ni nemoguća. Može li tvrtka, koja broji svega 25 zaposlenika, pokrenuti novu social networking revoluciju?
Piše: D.S.