PočetnaHelpdeskKako popraviti problem ''SIM kartica nije pronađena'' na Android uređajima?

Kako popraviti problem ”SIM kartica nije pronađena” na Android uređajima?


Postoje različiti razlozi zbog kojih vaš Android uređaj ne bi mogao učitati vašu SIM karticu.

Neki od mogućih uzroka problema mogu se odnositi na to da niste pravilno umetnuli SIM karticu u uređaj ili možda Android uređaj ima problem sa softverom. Bez obzira na razlog, u ovakvim situacijama potrebno je reagirati brzo, a pronaći rješenje za ovakav problem visok je na listi prioriteta.

Kako popraviti problem kada vam Android uređaj signalizira da ne očitava vašu SIM karticu? Saznajte u nastavku.

U slučaju da ponovno pokretanje ne uspije, isključite svoj telefon (ili tablet)

Ako je uzrok pogreške vaše SIM kartice problem sa softverom, ponekad je za rješavanje problema potrebno jednostavno ponovno pokretanje sustava. Pritisnite i držite tipku za napajanje dok se ne pojavi skočni prozor s opcijom “Restart”. Dodirnite je za ponovno pokretanje telefona.

To može riješiti puno problema, ali u novije vrijeme korisnici na nekim mrežama izvijestili su da ponovno pokretanje nije dovoljno za ispravljanje pogreške koja ukazuje na to da u vašem uređaju “Nema SIM-a; nadalje čak i ponovno pokretanje može uzrokovati i pogrešku zbog koje će vaš uređaj misliti kako “Nije otkrivena SIM kartica.” Rješenje u prošlosti za ovakav problem bio bi bilo isključiti telefon, pričekati 30 sekundi, a zatim ga ponovno pokrenuti.

Ako ovo riješi vaš problem, trebali biste se isključiti, ostaviti vaš telefon isključenim oko 30 sekundi, a zatim ga ponovno uključiti telefon, umjesto trenutnog, ponovnog pokretanja.

SIM CARD

Uključivanje SIM kartice

Još jedno jednostavno rješenje za ovakve SIM pogreške u novijim verzijama Androida odnosi se na provjeru je li vaša SIM kartica stvarno uključena. Da biste to učinili, idite na “Postavke -> Mreža i internet -> SIM kartice”, a zatim dodirnite klizač pored svoje SIM kartice tako da bude usmjeren na “Uključeno.”

Ako imate uređaj koji podržava Dual SIM, ovo je ujedno i zaslon na kojem možete biti sigurni da je uključena SIM kartica koju želite koristiti.

 

Promijenite mrežni način rada na automatski

Promjena mrežnog načina rada na automatski još je jedan način koji možete isprobati kako biste riješili ovaj problem. To možete učiniti tako da odete na “Postavke -> Mobilne mreže -> Mrežni način” i odaberete prvu opciju, koja će biti LTE/ WCDMA/ GSM (automatsko povezivanje).

Odabir ispravnog mrežnog operatera

Ako mrežni operater na kojeg ste registrirani nije taj koji je odabran u postavkama vašeg Android uređaja, sigurno je da ćete vidjeti kojekakve pogreške na SIM kartici.

Kako biste provjerili jesu li vam ove postavke ispravno namještene, idite na “Postavke -> Mobilne mreže -> Mrežni operateri -> Pretraživačke mreže”. Nakon što vaš Android uređaj završi s pretraživanjem i prikaže rezultate, dodirnite svog mobilnog operatera i na taj ga način odaberite.

 

Ručno unesite APN postavke vaše mreže

U slučaju da dva načina koje smo spomenuli gore ne funkcioniraju i ako problem i dalje ostaje, moguće je da je vaša SIM kartica potpuno izgubila kontakt s mrežom na koju bi se trebala povezati. Ako se to dogodilo, možda ćete trebati ručno unijeti postavke APN-a svog mrežnog operatera. Evo kako to možete učiniti:

Na modernom Android uređaju (odnosno onome koji dolazi s Androidom 9.0 Pie i novijim) to ćete moći učiniti tako što ćete otići pod “Postavke -> Mreža i Internet -> Mobilna mreža -> Napredno -> Imena pristupnih točaka”, nakon čega ćete kliknuti ikonu “+” koja se nalazi u gornjem desnom kutu.

U ovom trenutku morat ćete kontaktirati svog mrežnog pružatelja usluga kako biste dobili potrebne postavke APN-a koje ćete trebati ovdje unijeti. Možda bi bilo dobro napraviti screenshot zaslona i spremiti postavke APN-a, kako biste se mogli brzo pozvati na njih ako ponovno naiđete na poteškoće.

Izvadite SIM karticu i bateriju uređaja (ukoliko to možete bez mehaničkog rastavljanja uređaja)

Još jedno potencijalno rješenje koje možete isprobati odnosi se na uklanjanje baterije (ako se može ukloniti) i SIM kartice iz ladice za SIM karticu. Danas velika većina pametnih telefona imaju ”unibody” kućišta, što znači da se iz njih baterija može odstraniti samo mehaničkim putem.

No ako ipak posjedujete uređaj iz kojeg možete sami, na uobičajen način izvaditi bateriju, tim bolje. Učinite to. No prije nego što to učinite, provjerite jeste li isključili svoj Android uređaj. Nakon što uklonite bateriju i karticu, pričekajte oko jedne minute i ponovo sve umetnite i uključite svoj uređaj.

Fizička oštećenja, koja se znaju dogoditi ako uređaj padne na pod ili ako pretrpi bilo kakav udarac, nešto je što se može dogoditi svakome.  Čak i ako uređaj nije pretrpio nikakvu štetu, SIM kartica se mogla pomaknuti s mjesta, što je moglo dovesti do ovog problema.

Jedna vrlo jeftina metoda, koju možete isprobati, odnosi se na dodavanje papira ili čak ljepljive trake kod utora za SIM, jer tako možete poboljšati prianjanje SIM kartice uz utor i mjesto učitavanja. Ovo potencijalno rješenje u velikoj većini slučajeva rješava problem. No u slučaju da ne riješi, idemo dalje.

Pokušajte koristiti svoj uređaj u sigurnom načinu rada

Nažalost, ponekad uzrok raznoraznih problema, pa čak i ovakvog, može biti u aplikaciji. Neke aplikacije mogu nanijeti više štete nego što od njih možete imati koristi. Je li problem u aplikaciji ili ne provjerit ćete na jedan način: ako uređaj pokrenete u sigurnom načinu rada.

Tijekom pokretanja u sigurnom načinu rada, ostavite svoj uređaj u tom načinu nekoliko sati i provjerite javlja li se i dalje ovaj problem. Ako je taj problem nestao nakon što ste uređaj uključili u sigurnom načinu rada, to znači da je uzrok problema neka od aplikacija. Pokušajte se sjetiti posljednjih nekoliko aplikacija koje ste instalirali i deinstalirajte ih. Izađite iz sigurnog načina i provjerite postoji li i dalje ovakav problem.

 

Rješavanje problema kroz čišćenje cache memorije

Brisanje Androidove predmemorije, kako bismo pokušali popraviti ovaj problem s karticom, izuzetno je jednostavan postupak. Idite na “Postavke -> Pohrana -> Interna pohrana -> Predmemorirani podaci.”

Nakon što dodirnete predmemorirane podatke, prikazat će se skočni prozor, unutar kojeg će vam pisati da će idući postupak očistiti predmemoriju za sve aplikacije na vašem uređaju. Samo dodirnite “Izbriši” kako biste obrisali predmemoriju na svome uređaju.

Nadam se da će jedna od ovih metoda upaliti za vas i da ćete uspjeti riješiti ovaj, vrlo nezgodan problem, koji iako nije toliko čest, ipak se zna nekada pojaviti.

Piše: I.H.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular