PočetnaGamingRainbow Six Siege i VULKAN API

Rainbow Six Siege i VULKAN API


Rainbow Six Siege, 5. najigranija igra na Steam platformi, dobiva novo API(application programming interface) sučelje koje će znatno poboljšati funkcioniranje igre. S obzirom na to da igra nikada nije bila poznata po svojoj dobroj optimizaciji, ova promjena će i više nego dobro doći.

Oboje Vulkan I DirectX 11 su grafička API sučelja, odnosno oni su veza između same igre i vaše grafičke kartice. O tome što su Vulkan i DirectX i čemu zapravo služe pročitajte detaljnije ovdje.

Ono što se događa unutar procesora kada pomaknete miš ili pošaljete signal od tipkovnice je prvo to da informacija stiže do igre koja se onda obrađuje od strane API sučelja te zatim ona dolazi do grafičke kartice koja onda ovisno o primljenim informacijama na ekran šalje ono što vidimo, piksel po piksel.

Trenutno Rainbow Six Siege koristi DirectX 11 koji je solidan, ali već možemo reći i zastario, ubisoft se naime odlučio za promjenu kako bi poboljšali grafiku te prije svega samu optimizaciju igre. Prebacivanje na novo API sučelje trebalo bi smanjiti opterećenje na grafičku kao i na procesor.

Odabir je bio između DirectX 12 i Vulkan API sučelja. Nakon duljih analiza utvrdili su da imaju više koristi od Vulkan sučelja koji znatno smanjuje opterećenje CPU-a. Za igru koja je CPU heavy, odnosno zahtjeva veću snagu procesora, Vulkan je bio logično rješenje.

Tri nove tehnologije bit će dostupne Ubisoftu na korištenje prelaskom na novo odabrano sučelje.

1) Dynamic Texture Indexing

Zahvaljujući ovoj tehnologiji smanjuju se troškovi CPU-a izdavanjem manje poziva (manje zahtjeva grafičkom API-ju da crta objekt koji će se pojaviti na zaslonu) to se postiže tako što će GPU dinamički odabrati teksturu koja se koristi u shaderu, umjesto da ju vezuje pomoću CPU-a, rezultat je manji pritisak na upravljački program, a oslobođeni CPU ciklusi mogu se pretvoriti u ukupne bolje performanse procesora.

2) Render Target Aliasing

Ova tehnologija će prilagoditi omjer skaliranja rendera ovisno o opterećenju vašega GPU-a. Igrači će moći odabrati frame rate (broj sličica po sekundi) I igra će automatski prilagoditi rezoluciju prikazivanja.

3) Async Compute

Omogućit će igri paralelno izvršavanje zadataka na GPU-u, pružajući više alata i mogućnosti za bolju i poboljšanu optimizaciju. Igrači konzola već su vidjeli korist od toga, korištenje ove tehnologije na računalima nije bilo moguće zbog korištenja DirectX 11 sučelja.

Piše: Dario Križanić


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular