PočetnaGamingAMD predstavio FSR 3.1 koji ozbiljno poboljšava kvalitetu nadogradnje!

AMD predstavio FSR 3.1 koji ozbiljno poboljšava kvalitetu nadogradnje!


Crveni tim iskoristio je GDC konferenciju kako bi predstavio FidelityFX Super Resolution 3.1 (FSR 3.1). U pitanju je AMD-ova upscaling tehnologija ekvivalentna Nvidijinoj DLSS tehnologiji koja se koristi za poboljšanje performansi u igrama kroz upscaling. Međutim, dok Nvidijin DLSS radi samo na Nvidia RTX GPU-ovima, AMD-ov pandan radi i na Nvidijinim i na AMD-ovim grafičkim karticama.

Kad je riječ o FSR 3.1, dolazi kao poboljšana verzija FSR3 tehnologije koju je AMD lansirao prošlog rujna. Predhodna verzija FSR 2.0 predstavljena je još 2022. godine.  Nova verzija ove tehnologije poboljšava vizualnu kvalitetu u određenim situacijama, kao što je poboljšana vremenska stabilnost scena i smanjenje trganja slike i zamućenja.

FidelityFX Super Resolution 3.1

Najnovija verzija FSR-a donosi korištenje AMD-ovog Frame Generationa s drugim upscaling rješenjima, pruža novi API koji će programerima olakšati prepoznavanje i uklanjanje grešaka i osigurati kompatibilnost s budućim verzijama FSR tehnologije i podršku za Vulkan i Xbox Game Developer Kit (GDK).

Forspoken i Immortals of Aveum bile su prve igre koje su podržavale FSR 3 pri izlasku. Šest mjeseci kasnije, lista se proširila na 40 igara koje trenutno podržavaju ili će uskoro dobiti podršku za FSR 3.

FSR 3.1 bit će dostupan programerima u drugom kvartalu kao dio GPUOpen platforme. Igre koje ga podržavaju trebale bi se pojaviti na tržištu prije kraja 2024. godine, a prvi naslov će biti Ratchet & Clank: Rift Apart.

Izvor AMD

Piše: Marijan Živković


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular