Od kad je preuzela Yahoo, Marissa Mayer poduzela je brojne mjere s kojima pokušava preokrenuti stvari u kompaniji za koju želi da ponovno postane konkurent gigantima poput Googlea, Applea, Facebooka i drugim najpoznatijim tehnološkim kompanijama. Te su mjere uključivale neke promjene unutar same kompanije – jednostavnija i brža komunikacija među zaposlenicima i odjelima, uklanjanje birokratskih prepreka,  podijelila je zaposlenicima napredne pametne telefone, kao i preuzimanja drugih kompanija, ponajviše zbog njihovih talentiranih zaposlenika koji će im u budućnosti pomoći u razvoju naprednih mobilnih aplikacija. Nakon nekoliko manjih akvizicija, Mayer je prošlog tjedna objavila najveće preuzimanje od kada je sjela na čelo Yahooa te su za čak 1,1 milijardi dolara preuzeli Tumblr, kompaniju kojom upravlja 26-godišnji David Karp.

No, prema informacijama koje su objavili na stranici All Things D, Mayer namjerava nastaviti s preuzimanjem kompanija te je navodno pripremila novu milijardu dolara koju uskoro namjerava potrošiti na nova preuzimanja kompanija. Jedna od kompanija na koju je Yahoo bacio oko jest Hulu, poznati video streaming servis Hulu za kojeg je Mayer spremna platititi između 600 i 800 milijuna dolara, no s obzirom da su za njega zainteresirane još neke kompanije te kako glasine govore da vlasnici neće prodati Hulu za manje od milijarde dolara, vjerojatno je da će Yahoo morati dodatno povećati ponudu. Hulu trenutno ima oko 4 milijuna pretplatnika Hulu Plus servisa (mjesečna cijena pretplate iznosi 7,99 dolara) te je kompanija od pretplate i reklama u prošloj godini ostvarila prihod od oko 700 milijuna dolara. Konačni iznos ponude za Yahoo ovisit će o nekoliko faktora poput dužine licenciranja sadržaja koji se emitira putem Hulua (sam servis nema toliku vrijednost bez sadržaja koji se trenutno emitira na njemu) i o količini kontrole koju će nad Hulom imati kompanije čiji se programski sadržaj emitira na ovom servisu – Disney, News Corp i Comcast.

Osim Hulua, Yahoo trenutno cilja na još ‘najmanje dvije značajne kompanije’ (navodno je riječ o jednoj mobilnoj i jednoj komunikacijskoj kompaniji) za koje su spremni platiti između 150 i 200 milijuna dolara tako da bi u skoro u budućnosti Yahoo mogao potrošiti novih više od milijardu dolara na preuzimanja. Također, nedugo nakon preuzimanja Tumblra, iz Yahooa su objavili da su kupili i gamersku kompaniju PlayerScale, no nije poznato koliko su novca platili za nju. Osim novih akvizicija, Mayer je trenutno fokusirana naintegraciju Tumblra s Yahooom, a analitičari vjeruju da uskoro možemo očekivati sve veću količinu oglasa na ovoj blogerskoj platformi koja bi, s obzirom na veliki broj korisnika, trebala donijeti i solidnu zaradu Yahoou.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here