Prva stvar koju bi korisnici Android pametnih telefona mogli vidjeti na svom zaključanom zaslonu jeste reklama. Kako javlja TechCrunch, indijska oglašivačka kompanija, Glance iliti “lock screen content kompanija”, trenutno je u pregovorima s američkim teleoperaterima te bi već za dva mjeseca mogli vidjeti Android pametne telefone koji bi na zaključanim zaslonima prikazivali oglase i promotivne poruke.
Glance “dinamički” zaključani zaslon prikazivao bi vijesti, video snimke, igre i oglase, koje bi korisnici mogli vidjeti bez da svaki puta otključavaju telefon. Te kartice sadržaja Glance naziva “pogledima” i prema podacima koje je objavio Glance, korisnici otključavaju svoje telefone u prosjeku 70 puta dnevno i devet od deset puta, odnosno 65 puta dnevno, prvo pogledaju zaključani zaslon telefona.
Naravno, korisnici će moći prilagoditi sadržaj, pa će tako u postavkama telefona biti moguće i isključiti oglase. Glance je svoj uspjeh u Aziji već dokazao, gdje je prisutan na oko 400 milijuna pametnih telefona.
Piše: Marijan Živković