PočetnaOstaloZanimljivostiMUP pustio u rad aplikaciju za prijavu nasilničkog ponašanja

MUP pustio u rad aplikaciju za prijavu nasilničkog ponašanja


Kompliciran i suvišan sustav hrvatske birokracije polako postaje stvar prošlosti. Hrvatska Vlada svako malo nas iznenadi nekim novim projektom i aplikacijom koja vam uvelike smanjuje čekanja u redu na šalterima i koja vas lišava pregovora i dogovora sa službenicima na šalterima. U zadnjih nekoliko mjeseci pušteno je u rad još nekoliko novih aplikacija, a sve skupa objedinjuje sustav koji se naziva e-Građanin. Posjedovanje podataka za prijavu u sustav e-Građanin stanovnicima Republike Hrvatske omogućuje jednostavan uvid u ključne podatke i ispis istih ukoliko ih trebaju za neku daljnju namjenu.

Nova aplikacija koja je predstavljena ovaj tjedan nije sustavno vezana uz e-Građanin, ali bi mogla pridonijeti u velikoj mjeri rješavanju određenih problema. Ministarstvo unutarnjih poslova odlučilo je u rad pustiti aplikaciju ‘MUP – Sigurnost i povjerenje’ preko koje građani mogu na vrlo jednostavan način i u jako kratkom roku slati svoje dojave policiji. Aplikacija je dakako besplatna i može se preuzeti s MUP-ove internetske stranice ili s poznatih web trgovina aplikacijama. MUP – Sigurnost i povjerenje dostupna je za Android, Apple i Windows uređaje, što zapravo sugerira da svatko može poslati dojavu jer uglavnom korisnici koriste jedan od ova tri navedene operacijska sustava. Što se tiče konkretne svrhe aplikacije, preko nje građani će moći prijaviti nasilničko ponašanje i razne ispade na javnim mjestima bilo da se radi o otvorenim ili zatvorenim prostorima, a isto tako moći će se putem aplikacije prijaviti i nasilničko ponašanje unutar obitelji.

U svakom slučaju ovo je još jedan pohvalan korak ka kreiranju sustava koji će građanima omogućiti veliki broj radnji putem interneta. Nakon što stvorimo sustav koji će omogućiti bržu i kvalitetniju interakciju građana i vlasti, vrlo vjerojatno će se i ostale stvari posložiti. Među ostalim, sustav bi trebao puno brže funkcionirati, a građani bi svoje zahtjeve mogli rješavati na kvalitetniji i pristupačniji način.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular