PočetnaOstaloZanimljivostiGoogle potrošio puno više novaca nego li konkurenti

Google potrošio puno više novaca nego li konkurenti


O činjenici da Google mnogo kupuje, mnogi svašta znaju. No, ipak velika većina vas nije svjesna koliko Google ulaže novaca u razne kompanije i tvrtke u kojima vide potencijal.

Najnovije istraživanje koje je provedeno među medijski naj prisutnijim informatičkim kompanijama pokazalo je zanimljive činjenice o kupovini najvećih tvrtki na svijetu. Prema statističkim podacima, Google kupuje više nego svi njegovi konkurenti zajedno. Dakle, Facebook, Apple, Yahoo i Amazon u posljednje dvije godine potrošili su zajedno manje novaca, nego je Google potrošio sam. Rastrošnost Google-a vidljiva je svako malo jer svakim tjednom pod svoje okrilje dovode nove tvrtke ili startup-ove.

Najnovija kupnja tako je ponovo uzburkala vode Facebook-ovih investicija. Naime, Google je kupio kompaniju Nest koja, mora se priznati, ne podilazi u asortiman koji Google trenutno nudi. No, poznata je činjenica da Google svake godine širi svoj asortiman na razna nova područja. Stoga je kupovina Nest-a vjerojatno pametno odrađena kupovina za budućnost. Ulaganja Google-a često nam se čine kao da nemaju smisla, ali na kraju nas Google iznenadi svojim novim proizvodom koji proširuje njegovu ponudu. Za kupnje mnogih malih kompanija od strane Google-a vjerojatno niste ni čuli, ali to je iz razloga što se oko njih ne diže prašina. Kupuje se u miru i tišini, a kasnije se sa kupljenom kompanijom rade veliki planovi.

Ako se sada vratimo na statistike koje smo spominjali na početku dolazimo do sljedećih konkretnih brojki. Google je u prethodne dvije godine potrošio oko 17 milijardi dolara. S druge strane najveći Google-ovi konkurenti zajedno su utrošili tek 13 milijardi dolara, dakle 4 milijarde dolara manje od Google-a. Pitanje koje se nameće je da li je Google toliko bogatiji od ostalih ili se samo bespotrebno razbacuje novcem. Na to je pitanje iznimno teško odgovoriti, ali zanimljivo je su mnogi smatrali da će Nest biti kupljen od strane Apple, a na kraju je pripao Google. Je li tim potezom Google htio pokazati tko je glavni na tržištu ili su iz Apple procijenili da im se ulaganje u Nest neće isplatiti?


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular