Uz pomoć naprednog digitalnog sustava excursor putnicima FlixBusa od prosinca je omogućena kupnja izleta za vrijeme putovanja.
Combis, vodeći pružatelj IT usluga u Hrvatskoj i FlixBus, jedan od najvećih europskih autobusnih prijevoznika, ugovorili su suradnju te putem platforme excursor uvode novu mogućnost za sve putnike omogućujući instant kupnju izleta za vrijeme putovanja.
Uz pomoć excursora, od prosinca 2018., putnici Flixbusa tijekom putovanja, mogu skeniranjem QR kộda (kratica od engl. Quick Response) vidjeti real-time informacije o raspoloživosti i cijenama, s opisom i detaljima izleta te vrlo jednostavno, u samo nekoliko klikova, za vrijeme same vožnje planirati i rezervirati svoj posjet u različite izletničke destinacije.
“Brzo živimo i često nam se događa da ne stignemo realizirati sve što smo naumili, uključujući kvalitetnu pripremu odmora. Upravo razmišljajući o neiskorištenom vremenu koje imamo tijekom putovanja autobusom, osmislili smo suradnju s FlixBusom i odlučili maksimalno iskoristiti potencijal vremena koji ima strani turist koji putuje u Hrvatsku. Excursor je fantastičan alat za komunikaciju i organizaciju ponude turističkih sadržaja i nosi izuzetan potencijal digitalizacije turizma”, istaknuo je Mladen Gregović, član Uprave za operacije u Combisu te dodao kako je glavni nazivnik ovog partnerstva – obostrana želja za inovativnošću.
Usluga je omogućena na brojnim ciljanim relacijama, kao što su autobusne linije iz austrijskih, njemačkih i talijanskih gradova prema Zagrebu, a kako bi se najefikasnije usmjerila ponuda izleta u Hrvatskoj.
“FlixBus je usmjeren ka inovacijama u poslovanju. Od samih početaka smo kombinacija tehnološkog start-upa, online kupovine i prijevozničke tvrtke i to je naša formula uspjeha. Potencijal pružanja nove usluge na tako jednostavan način kao što je uz excursor, pruža novo i inovativno iskustvo na zadovoljstvo naših korisnika, a što je naš stalan prioritet”, rekao je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE South regiju.
Platforma excursor je namijenjena za sve one koji žele ponuditi turističku vanpansionsku uslugu – organizatore izleta, turističke agencije, hotele i ostale ponuditelje smještaja i vanpansionskog sadržaja. Omogućuje ekspresnu rezervaciju, u samo nekoliko klikova, isključuje obradu narudžbi putem e-maila i telefona, a samim time eliminira i propuštene rezervacijske prilike. Također, ovo rješenje omogućuje komunikaciju i prodaju izleta u realnom vremenu čime se otklanja mogućnost overbookinga.
“Combis je razvio excursor i predstavio ga tržištu prošle godine, nakon čega je u kratkom vremenu osigurao suradnju s više partnera. Uz to, istraživanja pokazuju značajan rast interesa turista za izletima i općenito za vanpansionskim uslugama, zbog čega će ovo rješenje koristiti mnogima u turizmu, ali i doprinijeti promociji hrvatskog turizma na digitalni način”, zaključio je Aleksandar Radojčić, direktor Odjela digitalne transformacije u Combisu.
P.R.