PočetnaOstaloZanimljivostiApple priznao probleme i korisnicima besplatno mijenja zaslone i diskove u neispravnim...

Apple priznao probleme i korisnicima besplatno mijenja zaslone i diskove u neispravnim uređajima


Jednoj od najvećih IT kompanija na svijetu posljednjih mjeseci ‘ne cvjetaju ruže’. Naime, Apple je nakon predstavljanja svojih novih uređaja doživio određeni pad prodaje, odnosno rezultati nisu bili onakvi kakve su očekivali. To je kompaniju natjeralo da smanje broj naručenih uređaja i komponenti kod drugih proizvođača, što je izazvalo cijelu lavinu reakcija. Na koncu to je utjecalo na pad vrijednosti Applea, što i možda nije najlošija vijest za ovu kompaniju. Puno veći problem trebao bi im biti neispravnost uređaja nove serije o kojoj se već neko vrijeme priča.

Kada su predstavljeni svijetu, novi iPhone X i Mac Book Pro trebali su biti jedan od glavnih priljeva novca u kompaniju. No, rezultati prodaje nisu se pokazali dobrima, a na to su djelomično utjecaj imale i neke loše recenzije koje su se pojavile na internetu. Dio korisnika koji su nabavili ove uređaje požalio se na određene probleme sa zaslonom, kao i s diskovima.

Naime, kod pametnog telefona znao se samostalno paliti i gasiti zaslon, što je nerviralo korisnike, a kod prijenosnog računala došlo je do gubitka određenog dijela podataka pojedinih korisnika. Iako Apple rijetko ima prilike biti u kriznoj situaciji, ovog su puta priznali svoje greške i zamolili korisnike da im se obrate kako bi otklonili problem.

Zanimljivo, Apple je na slične probleme s hardverom naletio 2016. godine, a tada su korisnici morali samostalno plaćati popravak uređaja koje su nedavno kupili. Ovog puta, Apple je odlučio besplatno zamijeniti zaslone i diskove na neispravnim uređajima, kako bi svojim korisnicima osigurao nesmetan i kvalitetan rad. Iako reakcija na probleme nije stigla odmah, mnoge veseli što je Apple odlučio preuzeti krivnju na sebe jer će sada napokon moći popraviti svoje uređaje.

Ipak, ne radi se o velikom broju uređaja. Primjerice, kod Mac Book Pro uređaja ‘zaražena’ je samo jedna serija, a korisnici podatke o toj seriji mogu pronaći na internetu – te tako saznati da li je njihov uređaj dobar ili mora na popravak. U svakom slučaju, svi koji imate problema s Apple uređajima – obratite se nadležnim uredima i otklonit će vam problem.

Piše: M.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular