Apple je našao način kako da poveća svoje prihode, a radi se o povećanju broja reklama na iPhone, iPad i Mac uređajima. Vijest je prenio Bloombergov novinar Mark Gurman. Do sada su se reklame mogle pronaći u Appleovim aplikacijama kao što su News, App Store i Stocks, no prema Gurmanu, Apple planira dovesti reklame u Apple Maps, Books i Podcasts aplikacije. Apple je navodno već interno testirao reklame u Apple Mapsu.
Takav model reklamiranja bio bi sličan onom u App Storeu i omogućio bi poduzećima (npr. restoranima) koja plaćaju da budu rangirana na vrhu lokalnih lista. U Apple Books i Apple Podcasts aplikacijama, izdavači bi mogli imati namjenski prostor za reklame i platiti da se njihov rad pojavi na višim mjestima u rezultatima. Gurman je također izrazio mogućnost da bi se u međuvremenu mogao pojaviti jeftiniji Apple TV+ zasnovan na reklamama. Imajte na umu da se ovaj novi model reklamiranja odnosi samo na Appleove izvorne aplikacije.
Todd Teresi, Appleov potpredsjednik za reklamne platforme, planira trenutne godišnje prihode od reklama koji iznose oko 4 milijarde dolara povećati na dvoznamenkaste milijarde, što znači da Apple treba pojačati reklame u svojim aplikacijama.
Pored toga, Apple planira prikazivati reklame na kartici Today u App Storeu i na pojedinačnim stranicama aplikacija.
Piše: Marijan Živković