Air France-KLM pokreću inovativan program koji omogućava tvrtkama da igraju aktivnu ulogu u budućnosti održivih putovanja. Korisnici Air Francea i KLM Corporate će, nakon procjene emisije CO₂ povezane s njihovim putovanjima, moći odrediti godišnji doprinos koji žele uložiti u program Corporate Sustainable Aviation Fuel – SAF (Održivo Zrakoplovno Gorivo – OZG).
Sav doprinos Air Francea i KLM-a uložit će se u nabavu i potrošnju OZG-a. To će podržati stvaranje održive industrije zrakoplovnih goriva koja jamči veći ekološki odgovorniji zračni prijevoz.
Ulažući u ovaj korporativni program, tvrtke poduzimaju konkretne mjere za smanjenje emisija CO₂ i doprinose ekološkoj tranziciji zračnog prometa podržavajući inovativna rješenja. Održiva zrakoplovna goriva, temeljne poluge za smanjenje emisije CO₂.
Air France i KLM su već dulji niz godina uključeni u programe istraživanja i razvoja na području alternativnih goriva. Obje zrakoplovne tvrtke su 2011. godine među prvima izvršile komercijalne letove, pokazujući moguću alternativu fosilnim gorivima.
Smanjenje emisije CO2 za više od 85 %
Održiva zrakoplovna goriva danas se mogu izrađivati od otpadnih ulja, otpadnih proizvoda i šumskih ostataka. Mogu se ugraditi u mlazno gorivo bez ikakvih preinaka motora. Njihova uporaba može smanjiti emisije za više od 85% u usporedbi s konvencionalnim gorivom.
Korporativni klijenti važni dionici u smanjenju emisije CO2
Glavni izazov danas je razvoj održive industrije kojoj će korporativni klijenti Air Francea i KLM-a moći dati konkretan doprinos. U vrijeme kada je svijest o klimatskim problemima u središtu strategije mnogih tvrtki, program Air France-KLM Corporate SAF pruža klijentima priliku da postanu važni dionici u smanjenju emisija CO₂ u kontekstu njihovih poslovnih putovanja.
“Air France i KLM već dugi niz godina rade na smanjenju utjecaja na okoliš”, rekao je Henri de Peyrelongue, izvršni potpredsjednik komercijalne prodaje, Air France-KLM.
“Pokretanje korporativnog OZG-a daljnji je dokaz snažne predanosti vodeće tvrtke na konkretne radnje. Zahvaljujući svom doprinosu, naši korporativni klijenti bit će sutrašnji partneri u energetskoj tranziciji koja može biti u potpunosti u skladu s njihovom ekološki odgovornijom politikom putovanja “.
P.R.
Korporativni, korporativne… užas, nabrojao sam devet puta ponavljanje tih riječi.
Uglavno smanjiti će CO2 u korporaciji 🙂