Twitter je po mnogočemu slična mreža Facebooku, no razlikuje ih upravo ono najbitnije, a to je prikaz sadržaja korisnicima. Dok Facebook otvoreno prikazuje sadržaj koji postavite na vaš timeline, Twitter cjelokupni vaš sadržaj prezentira kroz tekst i linkove. Mogli bismo reći kako je to pomalo zastarjeli model, no važno je napomenuti kako Twitter ipak doživljava rast broja novih korisnika od čak 26 posto u posljednjem kvartalu. Dakle, koliko god koncept Twittera izgledao van svojeg vremena, mnogi je privlačna upravo ta funkcionalnost Twittera.
Budući da u dosta segmenata Twitter pokušava slijediti svojeg najvećeg konkurenta Facebook, došlo je vrijeme i da se bolje pozicioniraju među oglašivačima. Istini na volju, Twitterove marketinške sposobnosti nisu trenutno na razini ostalih društvenih mreža, ali razvojni tim ove mreže trudi se što više unaprijediti funkcionalnosti koje se nude oglašivačima. Najnovije unapređenje mreže koje nam možda dolazi uskoro na Twitter je prikaz zaokupljenosti određenim Tweetom. Dakle, kada vi nešto objavite na Twitteru to može pročitati i komentirati sto osoba, a s druge strane to ne mora vidjeti ni komentirati nitko. Kako bi korisnicima omogućio što lakšu kontrolu aktivnosti oko Tweetova, Twitter će uskoro nuditi mogućnost pregleda aktivnosti. Za sada ta je usluga dostupna vrlo malom broju korisnika i ako se pokaže dobrom uskoro bismo je mogli svi vidjeti na dijelu.
Ovaj update Twittera možda neće uvelike doprinijeti boljem ugođaju na mreži običnim korisnicima, ali smo sigurni kako će ta funkcionalnost zainteresirati oglašivače. Ovim putem mogli bi dobiti detaljnu statistiku o pojedinim objavama na Twitteru što bi im pomoglo u kreiranju što bolje kampanje.