PočetnaOstaloTechNVIDIA Reflex što je to i što nam nudi?

NVIDIA Reflex što je to i što nam nudi?


Prije gotovo pola godine NVIDIA je predstavila novu tehnologiju pod nazivom NVIDIA Reflex koja je nadišla samo prikaz vrhunske grafike na kojoj NVIDIA i pretežito radi. Pa što je onda NVIDIA Reflex i što nam nudi?

Iako na kraju ova tehnologija imao veze s onim što vidite, NVIDIA Reflex više je usredotočen na smanjenje razmaka između klika miša i gledanja njegovog učinka na ekranu, što je krucijalno važno kod esport natjecanja, ali i u običnom svakodnevnom gejmingu. Međutim, ovoj tehnologiji za smanjenje kašnjenja nije dovoljan samo NVIDIA hardver, nego trebaju i igre koje bi zapravo podržale Reflex tehnologiju, a Overwatch je jedan od posljednji koji se pridružio tom ekskluzivnom klubu.

 

NVIDIA Reflex sadrži dvije glavne nove tehnologije:

NVIDIA Reflex SDK: novi skup API-ja za programere igara za smanjenje i mjerenje latencije ili kašnjenja prikazivanja. Integrirajući se izravno s igrom, Reflex Low Latency Mode usklađuje rad igrača kako bi se pravovremeno izvršilo prikazivanje slike na zaslonu, eliminirajući zastoj prikazivanja GPU-a i smanjujući povratni pritisak CPU-a na GPU kod intenzivnih scena. To donosi značajno smanjenje kašnjenja od igračeve namjere do prikaza na zaslonu, tzv NVIDIA Ultra Low Latency Mode.

Tako NVIDIA tvrdi da će gejming s popularnim karticama srednje klase, poput GeForce GTX 1660 Super, dobiti ​​do 33% poboljšanja odzivnosti računala s Reflexom. A oni s vrhunskim hardverom, poput GeForce RTX 3080 i esports zaslonom od 360 Hz G-SYNC, moći će igrati poput profesionalaca uz najnižu moguću latenciju.

nvidia-reflex-overwatch

Tehnologije prikaza, prilikom izrade svojih monitora i grafičkih kartica, zasigurno se brinu za stvari poput brzine osvježavanja, brzine odziva, “tearing”-u i slično, ali u svijetu esportsa postoje i drugi čimbenici koji mogu značiti veliku razliku između omogućavanja  pobjede i neugodnog poraza. NVIDIA Reflex pokušava riješiti problem kašnjenja sustava, ili tzv “input lag”-a, (ulazne latencije), zbog čega se neprijatelji ponekad čini gotovo nevidljivim i ne možete ga pobjediti.

Za razliku od ostalih NVIDIA tehnologija poput G-SYNC-a, Reflex tehnologija pored hardvera treba i softverska rješenja kako bi se vidio u akciji. Igre zapravo moraju integrirati tehnologiju i podržati je, zbog čega je bilo do sada samo 14 igara koje su je podržavale. Sada ih je petnaestak, s Overwatchom koji uskače u vatrenoj pucnjavi.

S omogućenim NVIDIA Reflexom na Overwatchu, reklamira se da je igra za 50% odzivnija, što je kritično povećanje da lakše postanete brži konkurentni strijelac na bojnom polju. Još je bolje ako imate “Monitor kompatibilan s Reflex Latency Analyzer”, koji može povećati brzinu odziva na 360 Hz. Tada Vam još fali samo Reflex kompatibilni miš i Vaša prednost nad konkurencijom s običnim hardverom je gotovo nedostižna.

Inače, NVIDIA Reflex tehnologija je kompatibilna s grafičkim procesorima starije generacije kao GeForce GTX 900. Korisnici će morati nabaviti najnoviji upravljački program za igre i ažurirati Overwatch prije nego što vide prekidač za njegovo prebacivanje u igri.

Piše: D.M.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular