PočetnaOstaloPress ReleaseKako riješiti kvar na mobitelu? Nikako ne radite to sami, to može...

Kako riješiti kvar na mobitelu? Nikako ne radite to sami, to može biti najgora stvar


Čak 63 posto korisnika pametnih telefona strahuje od pokvarenog zaslona i gubitka podataka pohranjenih na pametnom telefonu, dok 92 posto priznaje da su troškovi njegova popravka previsoki. Iako u takvim situacijama očajno želimo što prije popraviti mobitel, važno je biti oprezan prije nego što ga se ostavi u servisu. Što treba uzeti u obzir prije nego što odaberete stručnjaka kojem vjerujete?

U današnje je vrijeme teško zamisliti čak jedan dan bez pametnog telefona, koji je postao značajan dio naših života. Huawei je proveo istraživanje kako bi provjerio što korisnike pametnih telefona najviše zabrinjava kada je u pitanju njihov uređaj. Zapravo, sve što nam je važno je u memoriji uređaja: adrese rodbine, obiteljske fotografije, bankovne aplikacije, poslovna pošta, kalendar i još mnogo toga.

Budući da ga koristimo gotovo neprestano, svaki pametni telefon podložan je i nezgodama, što se može dogoditi čak i najpažljivijem korisniku. Stoga se postavlja i pitanje –  gdje kvalitetno popraviti oštećen mobitel, a da je to istodobno po razumnoj cijeni?

Sigurnost prije svega

Bilo koji popravak trebaju izvesti profesionalci koji posjeduju posebne vještine i opremu. Svi stručnjaci savjetuju da nikada ne provodimo nikakve popravke sami, jer bez pravilne dijagnostike teško je utvrditi točan uzrok kvara uređaja.

Izrada sigurnosne kopije možda je najefikasnije rješenje za sve one koji u telefonu imaju pohranjen bezbroj važnih podataka. Primjerice, ako se vaš pametni telefon izgubi ili ošteti, vrlo brzo možete vratiti sve svoje podatke uključujući aplikacije, fotografije i kontakte. Mnogo je načina na koji se sinkronizacija podataka može napraviti, a dva su najpopularnija: preko oblaka (cloud service) ili fizičkim putem preko SD kartica i spajanjem na računalo putem USB kabla.

Kako bi doskočio ovom problemu, Huawei je svojim korisnicima ponudio novu uslugu – Huawei Cares. Tvrtka svojim korisnicima nastoji osim pametnih telefona nuditi i praktične popravke u ovlaštenim servisima, ali i prihvatljive cijene.

Huawei Cares

S Huaweijem bezbrižno uživajte u ljetu

Huawei Cares usluga dostupna je od 16. kolovoza do 14. rujna 2019., a uključuje popust do 50% za zamjenu oštećenog zaslona telefona.

Usluga uključuje jednokratnu zamjenu oštećenog zaslona uslijed pada, udarca, ogrebotina ili pritiska tijekom normalne upotrebe. Također, Huawei će, ukoliko je to potrebno, korisnicima zamijeniti i bateriju na određenim uređajima kako bi što duže uživali u svom uređaju. Sve detalje o pogodnostima ove usluge kao i o modelima na koje se odnosi možete pronaći upravo na ovom linku.

Također, treba naglasiti da uz Huawei Cares, korisnici Huaweijevih pametnih telefona mogu računati i na “Huawei Dane servisa” svakog zadnjeg četvrtka, petka i subote u mjesecu. “Dani servisa” se održavaju u odabranim servisnim centrima, a korisnici će pritom moći potpuno besplatno nanijeti zaštitni film za zaslon te ostvariti do 20 posto popusta za sve izvanjamstvene popravke.

P.R.


RELATED ARTICLES

1 komentar

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular