PočetnaOstaloPoslovne vijestiMeta izgubio oko 3 milijarde USD oko svojih poslova vezana za metaverzum

Meta izgubio oko 3 milijarde USD oko svojih poslova vezana za metaverzum


Meta naizgled gubi mnogo novca zbog svog poslovanja koja uključuju metaverzum. Tvrtka je objavila svoju tromjesečnu zaradu, u kojoj je Meta’s Reality Labs poslovao s prilično gubitkom. Odjel je zabilježio gubitak od 2,96 milijardi dolara u prvom tromjesečju 2022., u odnosu na 1,8 milijardi dolara prošle godine.

Meta’s Reality Labs odgovoran je za Portal uređaje, Quest VR uređaje, Ray-Ban AR naočale i buduće AR i VR uređaje. Odjel je u prvom tromjesečju 2022. donio 695 milijuna dolara prihoda, u odnosu na 534 milijuna dolara prošle godine. Međutim, trošak ove divizije također je bio 3,7 milijardi dolara u prvom tromjesečju 2022., u odnosu na 2,4 milijarde dolara u prvom tromjesečju 2021.

Samo prošle godine Meta je izgubila više od 10 milijardi dolara od svog ”Metaverse” (AR/VR) ili odjela za metaverzum. Financijski čelnik tvrtke pojasnio je da trošak u prvom tromjesečju uključuje troškove vezane uz zaposlenike, operativne troškove istraživanja i razvoja i trošak prodane robe. Ovaj gubitak nije iznenađujući ako uzmete u obzir kako Meta gubi novac za svaki prodani Quest 2 VR headset.

Ovaj gubitak je donekle očekivan, jer je Mark Zuckerberg prošle godine upozorio ulagače da bi ulaganja u AR & VR smanjila ukupnu dobit Mete u 2021. On je također rekao: “Očekujem da će ovo ulaganje rasti još više u svakoj od sljedećih nekoliko godina.” Investitori i zaposlenici Mete sumnjaju u smjeru u kojem tvrtka ide. Tvrtka je tek nedavno otvorila Meta izlog za svoje VR i AR uređaje. Međutim, samo će vrijeme pokazati hoće li se opsesija Marka Zuckerberga VR-om, AR-om i metaverzumom na kraju isplatiti.

reels

Meta izjavljuje da korištenje Reelsa troši oko 20% vremena korisnika na Instagramu

Sa virtualnih headsetova, metaverzuma i virtualne stvarnosti, prijeđimo na još jedan segment kojim se Meta bavi i u koji ulaže sve više sredstava, a to je mogućnost objava kratkih video-isječaka Instagramu ili ”Reelsa”.

Meta je objavila da Reelsi čine 20% ukupnog vremena koje korisnici provedu na Instagramu. Tvrtka je također otkrila da korisnici Facebooka 50% svog vremena na platformi provode gledajući videozapise. Meta nije potvrdila koliko se vremena troši na Reels, ali su spomenuli da se Reels dobro drže na Instagramu kao i na Facebooku.

Vidjevši ogromnu popularnost TikToka, Facebookova matična tvrtka Meta predstavila je Reels na Instagramu i Facebooku. Meta je po prvi puta objavila statistiku o tome kako Reels stoje.

Reelsi troše oko 20% vremena koje korisnik provede na Instagramu

Govoreći o unovčavanju Reels-a, izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg rekao je da unovčavanje u kratkim videozapisima ne ide tako dobro kao kod Priča ili ”Stories”. Međutim, tvrtka je optimistična u pogledu svoje budućnosti.

Prema Zuckerbergu, Meta je imala slična iskustva u prošlosti kada nisu mogli unovčiti Priče, odnosno ”Stories” preko obavijesti ili ”Feeda”. No s vremenom se to ipak poboljšalo, a sada Stories donose dobar dio ukupnog prihoda kod reklamiranja platforme.

Meta očekuje isto za Reels. Bit će to višegodišnje putovanje, jer su ovo prvi dani reklama u Reelsu. Zuckerberg je također rekao u posljednjih 18 godina; Facebook je doživio nekoliko promjena u načinu na koji korisnici konzumiraju medije. Kratki videozapisi najnoviji su među ovim promjenama.

Meta također vidi napredak AI. I kako to daje preporuke u obavijestima za objave ili ”Posta” i za Reels. Budući da su odabrani iz društvenog kruga korisnika, sada se obavijesti preporučuju od strane algoritama umjetne inteligencije.

Piše: D.M.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular