PočetnaOstaloPoslovne vijestiFacebook na sudu zbog skeniranja privatnih poruka

Facebook na sudu zbog skeniranja privatnih poruka


Poznato je da se oko politike privatnosti na internetu dižu velike tenzije. Mnogi su se žalili na Google, koji prati svaki naš korak na mreži, a sada će se na tapeti optuženika naći i Facebook. Iako je Facebook već dugo u centru pažnje kada se radi o narušavanju privatnosti korisnika, sada će protiv njih biti dignuta tužba.

Prema informacijama, dvojica korisnika Facebooka su prije nekoliko dana digli tužbu u kojoj tuže Facebook zbog narušavanja privatnosti. Facebook će se naći na sudu jer prati sadržaj privatnih poruka koji korisnici razmjenjuju na toj društvenoj mreži. Odnosno, Facebook skenira i prati linkove koje pojedini korisnici dijele u privatnim porukama. Prema navodima Facebook skenira sadržaj poruka, tj. url-ova kako bi lakše mogao profilirati korisnike.

Takvo što nije se svidjelo Matthewu Campbellu i Michaelu Hurleyu koji su digli tužbu protiv Facebooka i to na osnovu kršenja Zakona o elektroničkim komunikacijama. U tužbi se spominje kako je svrha skeniranja Facebooka poboljšanje marketinških aktivnosti, odnosno marketinških algoritama te povećanje profita Facebooka na uštrb korisnika Facebooka.

O slučaju skeniranja poruka već se govorilo prije nekoliko mjeseci, ali tada nitko nije ozbiljnije reagirao. Sada su dvojica gore navedenih osoba podigle tužbu i to u ime američkih građana koji su slali i primali linkove putem privatnih poruka. Od Facebooka traže da prestane sa skeniranjem poruka, te da isplate svakom korisniku sto dolara odštete za svaki dan skeniranja poruka. Optužba zvuči zanimljivo i krajnji korisnici mogli bi čak i zaraditi neki novac zbog skeniranja, ali iz Facebooka tvrde da su tužbe nemaju pravih temelja.

Već smo u posljednjih nekoliko članaka gdje se spominjao Facebook govorili o tome da se u posljednje vrijeme previše brinu oko marketinških ponuda, dok su korisnike totalno zapostavili. Ovakva tužba možda će malo promijeniti način razmišljanja u Facebooku te ga vratiti na ‘pravi put’ na kojem će voditi brigu o svojim korisnicima više nego li o profitu.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular