PočetnaOstaloPoslovne vijestiDogađaj Canon for Business 2014 u Zagrebu

Događaj Canon for Business 2014 u Zagrebu


ZAGREB, 2. listopada 2014. – Tvrtka Canon danas je organizirala poslovni skup Canon for Business – Činimo poslovanje iznimnim. Tema događaja bili su ključni izazovi i njihova rješenja u upravljanju podacima. Uvaženi govornici iz poslovnog svijeta, korisnici naprednih rješenja iz ovog područja i predstavnici tvrtki Canon i IDC koje ovakva rješenja stvaraju za različite tipove organizacija, govorili su o načinima na koje se poslovni procesi mogu značajno poboljšati i unaprijediti kroz brzo, efikasno i sigurno upravljanje poslovnim informacijama uz istovremeno smanjenje troškova.

 

Menadžeri se u modernom okruženju moraju nositi s troškovima u vremenu (vrijeme zaposlenih utrošeno na upravljanje dokumentima), troškovima pohrane i s rizikom povezanim uz zaštitu povjerljivih podataka, a ključni izazovi za uspjeh bilo koje organizacije su:

–          rastuća količina podataka glavni je izazov za 51 % organizacija (Forrester, lipanj 2012.)

–          76 % računovodstvenih odjela tvrdi da je 50 % njihovih računa na papiru (Canon / Anketa RS consulting 2011.)

–          46 % tvrtki potroši bar 10 minuta dnevno za ispravljanje netočnih podataka na računima (Canon/Anketa RS consulting 2011.)

–          25 minuta iznosi prosječno vrijeme traženja nekog starog dokumenta (Canon/Studija ICM 2013.)

 

Rješenja za ove izazove, s kojima se susreću gotovo sve organizacije neovisno o tome čime se bave i koliko su velike, na skupu Canon for Business ponudili su govornici: Goran Sretenoski (Managing Director, Canon Adria), Tobias Kleu (Research Manager, Imaging Devices & Document Solutions, CEMA), Igor Pauletič (Director, FrodX), Igor Legac (Partner Manager (B2B), Canon Croatia), Ademir Čurtović (Business Development and Sales Manager MPS (B2B), Canon Croatia), Aleksander Bende (Solutions Business Consultant, Canon Adria), Matjaž Moškerc (Solutions Business Consultant, Canon Adria), Marin Posavec (Sales and Marketing Manager, b.t.c. d.o.o.) i Nick Camilleri (Managing Director, Avantech)

U svom uvodnom govoru pod nazivom „Budite iznimni“ Goran Sretenoski je predstavio Canon i njegovu opsežnu ponudu rješenja za tvrtke svih veličina i profesionalne korisnike. Poseban naglasak bio je na izazovima s kojima se suočavaju vladine organizacije i javna uprava te jedinstvenim Canonovim rješenjima prilagođenim njihovim potrebama. Tom je prilikom Sretenoski naglasio: „U današnjem modernom poslovnom svijetu uobičajeni načini rada i upravljanja predstavljaju izazov. Tvrtke bi se trebale prilagoditi ako žele prihvatiti nove poslovne mogućnosti i ostvariti rast. U tvrtki Canon razumijemo ove izazove i u stanju smo podržati tvrtke u njihovim nastojanjima da ostvare ciljeve – od inovativnih tehnologija i softvera do vizionarskog konzaltinga i podrške – i imamo snažan portfelj automatiziranih rješenja koja odgovaraju na zahtjeve iz područja kontrole, troškova, produktivnosti, sigurnosti i mobilnosti.

Tvrtke u Hrvatskoj slične su onima u drugim zemljama, a da bi bile uspješne, trebale bi iskoristiti strateške vrijednosti tehnologije ponuđene kroz napredna poslovna rješenja. Canon ima stručnost, inovacije i mogućnosti da ih podrži, dok su fokusirane na kreiranje izuzetnosti svog posla.“

Tobias Kleu u svom predavanju o efikasnom rukovanju dokumentima u informacijskom dobu govorio je o optimiziranoj infrastrukturi dokumentacije koja primjenjuje MPS, uključujući dokumentna rješenja koja optimiziraju poslovne procese na način koji omogućava čuvanje, obradu i distribuciju informacija za podršku poslovnim procesima, a koja može donijeti značajne i dugoročne poslovne koristi.

O iskustvima u promjenama u upravljanju dokumentima u velikim organizacijama u Sloveniji i Hrvatskoj govorio je Igor Pauletič.

Igor Legac predstavio je Canonove alate za podršku organizacijama u poboljšanju upravljanja informacijama i podacima te mogućnosti za povećanje produktivnosti u svijetu u kojem neefikasno rukovanje dokumentima uzrokuje štetne posljedice.

Ademir Čurtović je, pak, predstavio načine na koje se optimizacijom ispisa i upravljanjem ispisom dokumenata u tvrtki mogu nadzirati i značajno smanjiti troškovi.

Aleksander Bende i Matjaž Boškerc na praktičan su način pokazali kako se odvija rad s papirnatim i digitalnim dokumentima u tvrtki koja koristi Canonova rješenja za upravljanje dokumentima i ispisom koja djelatnicima omogućuju ispisivanje bilo gdje i bilo kada.

Marin Posavec iz hrvatske tvrtke b.t.c. predstavio je iznimno uspješan projekt implementacije rješenja uniFLOW u tvrtki Podravka u kojoj se koriste najmoderniji Canonovi višefunkcijski uređaji za uredski ispis, skeniranje i kopiranje.

Nick Camilleri, ponuđač cjelovitih poslovnih softverskih rješenja za banke, osiguravajuće kuće i pružatelje financijskih usluga, koja su razvijena na osnovu Canonova rješenja za upravljanje dokumentima, predstavio je upotrebu ovog sistemskog rješenja u bankarskim okruženjima.

Zaključak skupa bio je da Canon pokriva cjelokupan proces promjena potreban da se od običnog napravi iznimno: od inovativnih tehnologija i softvera do vizionarskog poslovnog konzaltinga i podrške koji su neophodni tvrtkama koje planiraju ovako unaprijediti svoje poslovanje.

 

Dodatak:

ČINIMO VAŠ POSAO IZNIMNIM – Canonova rješenja za svaki biznis

Canon nudi potpunu optimizaciju procesa pohrane i preuzimanja podataka uz niže troškove pohrane dokumenata budući da su svi podaci digitalizirani, odmah na raspolaganju, pretraživi i vidljivi bez obzira na format datoteke ili njen softver. Značajna je i ušteda na vremenu zahvaljujući indeksiranju koje omogućava pretraživanje po cijelom tekstu ili po metapodacima. Dokumenti ostaju sigurni pomoću dodjeljivanja prava na pristup. Time se definira koji korisnici smiju što raditi i određuju im se dozvole za pregled, uređivanje, ispis ili distribuciju podataka širom organizacije.

Danas je presudna upotreba platforme za ispis i obradu dokumenata koja omogućava upravljanje dokumentima na najefikasniji i najbolji mogući način. Canon nudi bogat asortiman višefunkcijskih pisača i rješenja koja mogu osigurati produktivno i isplativo upravljanje izlaznim dokumentima. Upravljanje dokumentima vrlo je važno za 98 % organizacija (Canon Office Insights 2013) te stoga Canonova rješenja omogućavaju uspoređivanje, skeniranje, ponovni unos, slanje putem e-pošte ili čuvanje papirnih dokumenata u dijeljenoj mapi više puta tijekom njihova životnog vijeka. Vrijeme potrošeno na ove niskoproduktivne radnje značajno je skraćeno, a produktivnost zaposlenih je povećana.

U poslovnom svijetu sve se više koriste mobilni ispis i skeniranje, pa je ova funkcionalnost sastavni dio Canonove ponude i rješava potrebe 52 % anketiranih koji žele ispisivati izravno sa svojih pametnih telefona. Canonov asortiman rješenja za ispis i skeniranje omogućuje povezivanje mobilnih uređaja i usluga u oblaku i podržava trend mobilnog rada, omogućavajući zaposlenima dijeljenje informacija u organizaciji ili izvan nje. Ugrađeni sustav za izvještavanje olakšat će procjenu i nadzor ispisivanja, kopiranja, faksiranja i skeniranja u organizaciji, zahvaljujući čemu je moguće kontrolirati trenutnu upotrebu i smanjiti troškove. Aktivno upravljanje izlaznim dokumentima može smanjiti troškove ispisa i do 30 % (Gartner, lipanj 2012.).

Pravilna upotreba poslovnih tehnologija tvrtkama omogućava postizanje željenog prinosa na investicije, ali još je važnija sigurnost ključnih poslovnih podataka. To je pitanje kojeg zaposleni moraju biti svjesni jer su upravo oni prva linija obrane podataka i korporativne sigurnosti. Više od dvije trećine organizacija radi s povjerljivim ili osjetljivim dokumentima, ali usprkos tome 79 % tvrtki ispisuje na pisaču koji je dostupan ostalima. Rješenje uniFLOW zaposlenima omogućava slanje dokumenata na bilo koji pisač u mreži i ispis tek kada su prisutni uz njega. Bilo tko može odabrati kada i gdje će ispisivati jer zna da će dokumenti ostati sigurni.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular