Čini se da tržište phableta sve više privlači tehnološke tvrtke, a prema istraživanja uređaji koji su „veći od mobitela, a manji od tableta“ su pravi hit kod potrošača.
Prema istraživanju tvrtke IDC, prodaja phableta, obično smatranih uređajima koji imaju ekran veći od 5 inča, a manji od 7, je prešla prodaju tableta u Azijsko-Pacifičkoj regiji (osim Japana) od travnja od lipnja ove godine.
Tehnološke tvrtke su ukupno prodali 25.2 milijuna phableta, a tableta je prodano „samo“ 12.6 milijuna.
Za tržište phableta to znači porast od 100% u usporedbi s prošlim kvartalom i nevjerojatan porast od 620% u usporedbi s istim tromjesečjem prošle godine.
IDC naglašava da je Samsung prvi zainteresirao korisnike za phablete u 2011 godini kada je lansirao Galaxy Note s ekranom veličine 5.3 inča. S obzirom na veliki uspjeh prvog modela, Korejska tvrtka je lansirala i Note 2 prije godinu dana koji je imao nešto veći ekran veličine 5.55 inča, a nedavno ja lansiran i uređaj poznat pod nazivom Galaxy Mega 6.3. Ovaj tjedan će Korejski gigant najaviti i treći nastavak Note serije koji bi trebao imati ekran veličine 5.9 inča.
„Phableti su prvo postali trend na tržištima poput onih u Južnoj Koreji, Singapuru i Hong Kongu i ta tržišta nastavljaju rastu,“ rekla je Mellisa Chau iz tvrtke IDC. „Ono što se promijenilo je to što su se phableti sve više počeli prodavati i na tržištima u Kini i Indiji i to ne samo Samsungovi modeli i modeli poznatih tvrtki nego i uređaji od onih manjih, lokalnih igrača koji nude veći ekran i dobar uređaj za puno manje novca.“
S obzirom na to da je udio u tržištu phableta kod Samsunga s 90% od prije dvije godina pao na ispod 50% zbog jeftinijih alternativa, očekuje se od Samsunga da lansira i jeftiniju, slabiju verziju Note 3 uređaja za takva tržišta gdje postoji puno jeftinijih alternativa kako bi ponovno osvojio veliki postotak udjela u tržištu.