PočetnaMobyPametni telefoniXiaomi odustaje od proizvodnje jeftinih telefona i okreće se top uređajima?!

Xiaomi odustaje od proizvodnje jeftinih telefona i okreće se top uređajima?!


Xiaomi iza sebe ima vrlo zanimljivu i bogatu povijest, bez obzira na činjenicu da nisu tvrtka s dugogodišnjim stažem na tržištu. Naime, prije nekoliko godina doživjeli su veliki rast, da bi zatim strelovito pali i izgubili veliki dio tržišta. No, nakon nekog vremena ponovno su se osovili na noge, sada na čvršćim temeljima i posljednje dvije godine guraju ponovno prema vrhu tržišta pametnih telefona. Valja naglasiti kako Xiaomijevo poslovanje veže puno više tržišta od onog pametnih telefona, tako da mjesta za napredak imaju u raznim segmentima.

Dugo je vremena Xiaomi svoj brend gradio na kvalitetnim uređajima koji su dolazili po izuzetno niskoj i gotovo svima pristupačnoj cijeni. No, razvoj situacije doveo je do toga da su uspjeli izgraditi veliku bazu korisnika, također i poslovnice širom svijeta – pa sada traže način kako da svoju bazu korisnika iskoriste na najbolji mogući način. U nedavnom obraćanju javnosti jedan od čelnih ljudi tvrtke nagovijestio je kako se Xiaomi počinje okretati proizvodnji iznimno kvalitetnih uređaja što bi trebalo rezultirati i nešto većim cijenama uređaja u skoroj budućnosti.

Mnogi će reći kako je ovo sasvim logičan potez tvrtke koje je učvrstila svoje temelje na tržištu i koja je izgradila popularnost na iznimno niskim cijenama uređaja. Okretanje ka proizvodnji skupocjenih uređaja mnogi su protumačili i na način da će Xiaomi podići cijene uređaja, ali se kvaliteta samih uređaja i neće previše dizati.

S druge strane, Xiaomi je već pripremio teren za osobe koje kupuju u nižem cjenovnom razredu jer su tržištu ponudili iznimno jeftin brend Redmi koji će vjerojatno biti zadužen za taj segment tržišta. Xiaomi bi tako u budućnosti trebao postati nešto ekskluzivniji brend čiji će uređaji biti kvalitetniji i bogatiji funkcija, ali će zato i cijena uređaja rasti.

Da li će se takav potez svidjeti korisnicima mogli bismo vidjeti već u narednim godinama jer radi se zapravo o potpunom zaokretu politike poslovanja nekog brenda.

Piše: M.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular