Nakon nedavne objave iPhonea 5S, marketinški stroj Applea se bacio u akciju. Tvrtka je u četvrtak najavila suradnju s tvrtkom Burberry kako bi pokazala poboljšanju iSight kameru.
Britanska modna kuća će dobiti svoj primjerak uređaja četiri dana prije bilo koga drugog, a koristit će više njih za snimanje i fotografiranje modne revije u Londonu.
Dvije tvrtke također planiraju snimati materijal prije i poslije revije, kao i scene iza pozornice, sve snimljeno s novim iPhoneom.
Nastavak iPhonea 5 ima istu rezoluciju kao i njegov prethodnik, originalni iPhone 5. No, senzor je oko 15% veći pa bi slike trebale biti bolje i prikazivati više detalja. Appleov novi uređaj također dolazi i s takozvanim „True Tone“ flash mogućnosti, što bi trebalo rezultirati boljim slikama s prirodnijim bojama.
Taj događaj bi trebao dati fanovima Applea rani pogled u novu kameru i kako se ona nosi s različitim stanjima i okolini.