Pametni satovi preuzeli su glavnu riječ na tržištu, dok smo neke ostale tehnologije malo zapostavili. Kako i ne bi, kada je u posljednjih tjedan dana najavljeno toliko novotarija na području pametnih telefona. Teško je uopće pohvatati sve novosti, ali Google je pokazao da uz svoj pametni sat nije zaboravio na svoje korisnike pametnih naočala.
Iako se u danima puštanja u javnost Google Glass naočala očekivalo kako će one impresionirati i zauzeti veliki udio na tržištu, takvo što se ipak nije dogodilo. Bez obzira na činjenicu da prodaja naočala nije u pravom planu Googleu, ipak su pokazali kako nisu zaboravili na entuzijaste koje zanima taj dio tehnologije. Tako su najavili kako će uskoro pustiti u prodaju nova dizajnerska rješenja. Svemu tome prethodi partnerstvo koje su sklopili s Luxottica Group, čiji bi zajednički produkt trebale biti elegantne i dizajnerski dotjerane Google naočale.
Ako je vjerovati najavama onda bi se u ponudi trebale naočale u verzijama s nekim popularnim okvirima, kao što su: Ray-Ban, Oakley, Oliver Peoples, Vogue-Eyewear, Persol, Alain Milki, itd. Google potez sklapanja partnerstva s Luxottica Group smatra odličnim potezom, a od partnerstva očekuju dvije ključne koristi. Prva od njih je dakako stapanje poznatih dizajnerskih okvira s modernom tehnologijom, što da sada nismo imali prilike vidjeti. Druga, možda i važnija korist, je širenje ponude Google Glass-a na razna tržište. Lako je moguće da će se nove Googleove naočale naći u ponudi Luxottica Group-e čime bi ove naočale praktički bile na dohvat ruke svih korisnika. Na taj način Google bi svoju tehnologiju mogao vrlo brzo promovirati svim masama ljudi.
Ovakav potez od strane Google bio je očekivan jer njihovi dosadašnji koncepti nisu imali u sebi dovoljno elegancije koju kupci traže. Spajanjem mode i tehnologije, vjerujemo da Google Glass može postići jako veliki napredak, posebno ako znamo da bi se uskoro mogao naći u trgovinama s naočalama.