Ako za tržište pametnih telefona možemo reći da je u apsolutnoj ofenzivi, tada bi za tržište pametnih satova vrijedila teza u pripremi ofenzive. Naime, dok s jedne strane tržište pametnih telefona enormno raste i novi modeli niču kao gljive poslije kiše, u području pametnih satova sve je još nekako mirno i neutemeljeno. No, da ne bi bili u zabludi temelji za razvoj tržišta dobrano su postavljeni, a u narednim godinama možemo očekivati pravu invaziju pametnih satova.
Trenutno je tržište pametnih satova rezervirano za velike igrače koji polako utiru svoj put u cilju ka razvoju jedne nove tehnološke ere. Ipak, polako se počinju buditi i oni nezamjetni konkurenti koji polako pripremaju svoje adute za poharati tržište. Ako se voditi situacijom na tržištu pametnih telefona onda možemo reći kako tržište trenutno žudi za renomiranim imenima kako bi pametni satovi postali trend. Kada se taj nivo riješi uslijediti će faza u kojoj će korisnici sve više početi vjerovati manje renomiranim ponuditeljima te će se i manji igrači dobro snaći na tržištu.
Jedan od novih igrača na tržištu pametnih satova uskoro postaje Casio. Navedeni brend vrlo je dobro poznat svima koji su ljubitelji klasičnih satova, no čini se da prepoznaju kako pametni satovi imaju veliki potencijal pa su odlučili proširiti svoj krug djelovanja. Casio smartwatch trebao bi se na tržištu pojaviti početkom sljedeće godine, a pred stručnjacima iz navedene kompanije vrlo je težak i naporan put. Informacije koje za sada posjedujemo vrlo su šture te je zapravo jedina relevantna informacija kako će cijena sata biti oko 400 dolara. S obzirom da to i nije mala cijena za pametni sat, biti će vrlo zanimljivo vidjeti što će to Casio ponuditi na tržištu te kako će tržište reagirati na navedeni sat.