Napokon je krenula prodaja Appleovog pametnog sata. Odnosno, da se pravilnije izrazim, krenule su prednarudžbe, a sretni vlasnici svoje će satove imati na rukama u narednim tjednima. Početak prodaje stresno je razdoblje za kompaniju Apple jer je taj trenutak bitni pokazatelj kako su ljudi reagirali na novi uređaj koji je predstavio ovaj poznati svjetski brend. I da, sada možemo još jednom reći kako je Apple napravio super marketinški posao i na taj način zakoračio velikim koracima u svijet pametnih satova.
Prema rezultatima istraživanje koje je provela kuća Slice Intelligence u prvom je danu prodaje naručeno nevjerojatnih 957 000 satova. Ogromna je to brojka koja ukazuje kako bi se ovaj sat vrlo brzo mogao stabilizirati kao lider na tržištu. Mnogi su nagoviještali kako je Apple s realizacijom ovog koncepta gadgeta krenuo presporo i kako su mu druge kompanije svojim ranijim prisustvom na tržištu oduzele potencijalne korisnike. No, ako se ovakav trend narudžbi održi još koji dan (dakako s minimalnim padom), Apple može zadovoljno trljati ruke. Pitanje je kako će prodaja ići nakon što prvi korisnici daju svoje mišljenje o kupljenom gadgetu. Naime, Apple je ovdje napravio svojevrsnu zamku na način da uređaj prednaručujete, a zapravo nemate nikakvu povratnu informaciju ‘pravih’ korisnika je li sat zbilja vrijedan novaca koje ste izdvojili.
Ono što posebno može radovati čelne ljude Apple-a jest usporedba koja se pojavila u javnosti, a ukazuje na odnos novog Apple Watch-a i Google pametnih satova. Prema informacijama koje se mogu iščitati Apple je u prvom danu svoje prodaje ostvario više prodanih satova nego što je to Google uradio kroz cijelu proteklu godinu. Ovo jasno demonstrira kakvu privrženost korisnika ima Apple i zašto je jedna od najvrednijih kompanija na svijetu.
FOTO: mashable.com