Netflix je prošlog mjeseca objavio rezultate za prvi kvartal 2022. godine, a oni su pokazali kako je streaming usluga u prvom kvartalu 2022. godine izgubila 200.000 pretplatnika, što je prvi pad broja pretplatnika u više od 10 godina. Također imamo ukidanje popularnih serija i povlačenje iz Rusije te povećanje cijena u Kanadi i SAD-u, zbog čega je došlo do smanjenja korisničke baze.
Osim toga, ne smiju se zaboraviti ni konkurentske usluge poput HBO Maxa, Disney Plusa i drugih, te najava da će uskoro doći do zabrane dijeljenja lozinki s osobama koje ne pripadaju istom kućanstvu. Međutim, za sve postoji lijek, a on je jeftiniji plan pretplate s reklamama.
Prema izvještaju The New York Times, rukovodioci Netflixa svojim su zaposlenicima poručili da im je cilj da se tijekom posljednja tri mjeseca 2022. uvede novi plan pretplate s reklamama i nižom cijenom, a otprilike u isto vrijeme planira se početi sa zabranom dijeljenja lozinki.
Zabrana dijeljenja lozinki bi funkcionirala tako da se pretplatnicima koji dijele svoj račun s prijateljima ili članovima obitelji koji ne žive u istom kućanstvu, ne zabrani dijeljenje, već da im se uvede dodatna naknada. Uvođenje jeftinijeg plana pretplate s reklamama očito ima za cilj privući nove i stare gledatelje na Netflix.
Što vi mislite o svemu ovome i jeste li zainteresirani za jeftiniji plan pretplate s reklamama?
Piše: Marijan Živković