PočetnaInternetKickstarter premašio još jedan super jubilej

Kickstarter premašio još jedan super jubilej


Kickstarter definitivno spada u sam vrh platformi za crowdfunding i zapravo je postao svojevrsni simbol. Većina korisnika koje diže projekte na takvim platformama kao ciljano odredište odabire ili Kickstarter ili Indiegogo. Kickstarter je malo rigorozniji što se pravila tiče, pa tako ne dopušta provođenje kompanije ako iz ideje ne stoji i neki prototip kojim se potvrđuje da su namjere sakupljača novaca stvarne. S obzirom da su korisnici u godinama iza nas stvorili povjerenje prema Kickstarteru, ova platforma sve je popularnija i sve se više ljudi odlučuje za sufinanciranje upravo na njoj. Ovih dana Kickstarter se pohvalio jednom zavidnom brojkom, koje se ne bi posramile ni najveće svjetske kompanije.

Prema izjavama ljudi iz Kickstartera, ova je kompanija 11. listopada uspjela prebaciti broj od čak dvije milijarde dolara koji su uspješno prokolali ovom mrežom. Dakle, u periodu iza nas uspješno je financirano mnogo projekata od strane mnogih korisnika, a svi oni do sada su zajedno uložili sveukupno više od dvije milijarde dolara. Zanimljivo je kako je Kickstarteru za ‘skidanje’ prve milijarde trebalo čak pet godina, dok su drugu uspjeli prevaliti u otprilike godinu i pol. To je dokaz da ovakav način funkcioniranja i stvaranja novih tržišta nezaustavljivo raste i da će uskoro postati standard za stvaranje i realiziranje novih ideja.

Trenutno Kickstarter broji ogroman broj ljudi, a njih 9.5 milijuna zaslužno je za rušenje ovog jubileja. Svoje poklonike Kickstarter ima diljem svijeta, pa tako u sufinanciranju sudjeluju ljudi iz čak 230 zemalja svijeta. Dosta je tu korisnika koji su ulagali samo u određene projekte, no čak trećina njih uložila je i u više raznovrsnih projekata. U pravilu iznos koji se donira jest ispod 100 dolara, a najpopularnija kategorija za ulaganje su igre. U igre je dosad uloženo čak 412.4 milijuna dolara, iza njih slijede projekti vezani uz tehnologiju koji su dobili 360 milijuna, a na trećem se mjestu nalazi kategorija dizajna koja je do sada uspješno skupila 351.6 milijuna dolara.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular