PočetnaInternetGoogle+ zauzima samo 2% od ukupnog dijeljenja sadržaja

Google+ zauzima samo 2% od ukupnog dijeljenja sadržaja


Google+ je možda je jedna od najpopularnijih društvenih mreža kada je u pitanju broj korisnika, ali na njoj se zapravo ne dijeli mnogo sadržaja. Zadnji izvještaj tvrtke Gigya otkriva da se samo 2% od svih dijeljenja sadržaja na društvenim mrežama odvija na Google+ što je, kao što možete zamisliti, ogroman zaostatak za Facebookom i sličnim popularnim društvenim mrežama.

Prema tom izvještaju, Facebook sam je odgovoran za preko 50% od svih dijeljenja. Twitter je na drugom mjesto s 24% dok je Pinterest treći sa 16%. Čak je LinkedIn potukao Google+ sa svojih 3%.

Google+

Osim toga, iz slike iznad se vidi da su tri vodeće mreže glavne i u dijeljenju sadržaja u svrhu media oglašavanja i prodaje proizvoda. Zanimljivo je što u rangu e-commerce stranica vodi Pinterest, a ne Facebook iako nije daleko.

Marketing Land ističe da je Google bio suočen sa sličnim podatcima još u prošlosti. Objašnjenje je to da se većina dijeljenja na Google+ mreži odvija privatno što onemogućava pristup pretraživačima podataka. To je možda točno, ali u ovom izvještaju Gigya je pratila klikove kroz različite alate instalirane na stranicama klijentima.

Odvojeno istraživanje koje je proizveo SearchMetric pokazalo je da će Google+ dijeljenje prestići ono od Facebooka do 2016. godine. To istraživanje je usporedilo +1 klikove s Google+ mreže s dijeljenjima Facebooka. No, možda bi bolja usporedba bila Facebook lajkovi s +1 klikovima ili Facebook dijeljenja s Google+ dijeljenjima.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular