PočetnaInternetFacebook želi postati mobilni e-dućan

Facebook želi postati mobilni e-dućan


Online kupovina postaje sastavni dio naših života i sve je više onih koji su u nju žele uključiti i uzeti taj dio ‘kolača’. No, tržište je već sada veliko i teško je probiti se na njemu bez velikih ulaganja. Ipak, neke kompanije prepoznaju svoju priliku u kupovini putem mobilnih uređaja. Naime, trenutno rezultati ukazuju na to da čak jedna trećina prometa na web shopovima dolazi upravo s mobilnih uređaja. No, isto tako samo nešto više od 10-ak posto ljudi odlučuje se za kupnju putem mobilnih uređaja. Kada bi se online trgovine dodatno prilagodile mobilnom tržištu možda bi ti postoci bili znatno veći.

O toj ideji razmišlja i Facebook, koji će uskoro uvesti neke novosti koje bi trebale dati dodatni poriv u leđa razvoju prodaje na internetu putem mobilnih uređaja. Facebook će u narednim tjednima početi testirati funkcionalnost ‘Shopping’, a koja će se nalaziti na vašem profilu ispod taba More. Testiranje će se odvijati u SAD-u, a kao što ste mogli i zaključiti ako se ovo pokaže uspješnim proširiti će se i na ostatak korisnika Facebooka. Ono što je zanimljivo jest da Facebook trenutno neće uzimati nikakvu proviziju za trgovine koje se uključe u ovaj projekt.

Ukoliko ćete na svom profilu odabrati opciju Shopping otvoriti će vam se prikaz gdje ćete moći listati i pregledavati ponudu, a ako vam se nešto svidi to i kupiti. Budući da Facebook prati vašu aktivnost na toj mreži, ponuda proizvoda i usluga biti će primjerena i usklađena s onime što ste lajkali ili komentirali putem svojeg profila. Što se tiče konkretne kupnje, tu će biti moguće ostvariti nekoliko modela, a osnova podjela će biti da prodajete direktno putem Facebooka ili za finaliziranje kupnje morate otići na stranicu web trgovine od koje nešto želite kupiti.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular