Online kupovina postaje sastavni dio naših života i sve je više onih koji su u nju žele uključiti i uzeti taj dio ‘kolača’. No, tržište je već sada veliko i teško je probiti se na njemu bez velikih ulaganja. Ipak, neke kompanije prepoznaju svoju priliku u kupovini putem mobilnih uređaja. Naime, trenutno rezultati ukazuju na to da čak jedna trećina prometa na web shopovima dolazi upravo s mobilnih uređaja. No, isto tako samo nešto više od 10-ak posto ljudi odlučuje se za kupnju putem mobilnih uređaja. Kada bi se online trgovine dodatno prilagodile mobilnom tržištu možda bi ti postoci bili znatno veći.
O toj ideji razmišlja i Facebook, koji će uskoro uvesti neke novosti koje bi trebale dati dodatni poriv u leđa razvoju prodaje na internetu putem mobilnih uređaja. Facebook će u narednim tjednima početi testirati funkcionalnost ‘Shopping’, a koja će se nalaziti na vašem profilu ispod taba More. Testiranje će se odvijati u SAD-u, a kao što ste mogli i zaključiti ako se ovo pokaže uspješnim proširiti će se i na ostatak korisnika Facebooka. Ono što je zanimljivo jest da Facebook trenutno neće uzimati nikakvu proviziju za trgovine koje se uključe u ovaj projekt.
Ukoliko ćete na svom profilu odabrati opciju Shopping otvoriti će vam se prikaz gdje ćete moći listati i pregledavati ponudu, a ako vam se nešto svidi to i kupiti. Budući da Facebook prati vašu aktivnost na toj mreži, ponuda proizvoda i usluga biti će primjerena i usklađena s onime što ste lajkali ili komentirali putem svojeg profila. Što se tiče konkretne kupnje, tu će biti moguće ostvariti nekoliko modela, a osnova podjela će biti da prodajete direktno putem Facebooka ili za finaliziranje kupnje morate otići na stranicu web trgovine od koje nešto želite kupiti.