Ako želite unaprijed zakazati objave na LinkedInu, koraci za to su prilično jednostavni.
LinkedIn je odlična (poslovna) platforma za povezivanje s kolegama s posla, profesionalcima u vašoj brašni, istomišljenicima, te ljudima iz ‘ljudskih resursa’ (engl. HR, Human Resources) drugih firmi gdje ćete možda u budućnosti raditi.
Ako želite biti primijećeni na ovoj platformi, onda morate biti aktivni. Statistike pokazuju da je samo jako mali postotak LinkedIn korisnika redovno aktivan. To znači da objavljuju sadržaj, komentiraju tuđi, te ‘lajkaju’ statuse. Što ste aktivniji na ovoj mreži, to će vam “LinkedIn algoritam” biti naklonjeniji.
Stoga je vrlo važno da redovno objavljujete sadržaj. Ono što ćemo mi proći u ovom tekstu su objave zakazane na budućnost. Recimo da imate 2-3 članka koja želite podijeliti. Najbolje je zakazati objave svaki dan (ili svaka dva dana) da se objavi po jedan članak s potencijalno vašim komentarom.
U nastavku pogledajte kako to možete učiniti.
Kako unaprijed zakazati objave na LinkedInu
Bez obzira koristite li web ili mobilnu aplikaciju, zakazivanje objava na LinkedInu jednostavno je i može se izvesti u nekoliko koraka.
Da biste zakazali objavu na LinkedInu putem web aplikacije, učinite sljedeće:
- Otvorite LinkedIn i prijavite se
- Kliknite na “Start a post”/“Stvori objavu”
- Napišite svoju objavu, priložite bilo koje medije koje želite, a zatim kliknite na ikonu sata
- Odaberite datum i vrijeme kada želite da se objava objavi, zatim kliknite “Next”/“Dalje
- Na kraju, natrag u editoru, kliknite na “Schedule”/“Zakazivanje”
Sada biste trebali imati svoju zakazanu objavu na LinkedInu za kasnije. Ako ikada želite provjeriti objave koje ste već zakazali, možete kliknuti na “View all scheduled posts”/“Pregled svih zakazanih objava”.
Proces je vrlo sličan za mobilnu aplikaciju:
- Otvorite aplikaciju LinkedIn i provjerite jeste li prijavljeni.
- Dodirnite na “Start a post”/“Stvori objavu”
- Napišite objavu koju želite zakazati, a zatim dodirnite ikonu sata
- Odaberite datum i vrijeme kada želite da se objava objavi, a zatim dodirnite “Next”/“Dalje”
Vaša objava na LinkedInu bi trebala biti zakazana.
Imajte na umu, međutim, da su vaše opcije za uređivanje zakazanih objava prilično ograničene. Moći ćete promijeniti datum i vrijeme zakazivanja objave ili je izbrisati, ali nećete moći urediti samu objavu. Umjesto toga, morat ćete kopirati tekst i zalijepiti ga u novu objavu.
Trebate li zakazivati objave na LinkedInu?
S obzirom na to da se mnoge radne rasprave odvijaju u stvarnom vremenu i odnose se na recentne događaje specifične za industriju, možda se pitate zašto biste trebali zakazivati objave na LinkedInu.
Postoji nekoliko razloga za to. Možda idete na odmor i ne želite biti na platformi dok ste odsutni. Možda znate da vas čeka težak radni tjedan i želite smanjiti količinu stvari o kojima morate razmišljati i pratiti. Možda jednostavno želite pauzirati od platforme, ali ne želite biti skroz “neaktivni”.
Redovito objavljivanje na LinkedInu odličan je način za povećanje broja vaših pratitelja, konekcija i općenito prilika koje će vam se otvoriti.
Također možete koristiti značajke LinkedIna za dodatno povećanje svoje prisutnosti, poput “Creator moda”. S obzirom na to koliko vam aplikacija olakšava zakazivanje objava, nemate puno razloga da ju ne koristite.
Piše: Boris Plavljanić