Facebook je itekako svjestan moći koju ima u platformi Instagram i čini se kako je odlučio još ojačati kvalitetu Instagrama. Korisnici Instagrama posljednjih su mjeseci veliki dio svoje pažnje sa standardnih objava preusmjerili na Instagram priče – i Instagram traži nove načine kako još dodatno povećati angažman korisnika. Čini se kako su rješenje za poboljšanje novih funkcija pronašli u platformi čiji je uspjeh zapravo usko vezan uz sam Facebook i Instagram.
Facebook je odlučio kako će u svoje redove pripojiti još jednu tvrtku. Ovog se puta radi o tvrtki koja stoji iza popularnih GIF-ova. Giphy je platforma na kojoj mnoštvo korisnika stvara i koristi popularne GIF-ove, a čini se kako smo sve bliže tome da Giphy postane dio Facebook poslovanja. Iza platforme Giphy stoji tvrtka Axios koja bi prodajom platforme za GIF-ove mogla zaraditi oko 400 milijuna dolara.
Za one koji ne znaju, Giphy je platforma na kojoj je moguće pretraživati i dijeliti GIF-ove. Ono što je posebno zanimljivo jest da čak 50 posto prometa tel platforme dolazi s Facebooka i Instagrama. Veći postotak korisnika dolazi s Instagrama pa su čelnici Facebook odlučili kako će Giphy tim upasti u Instagram timove.
Što se tiče samih korisnika i pogodnosti koje će dobiti ovom akvizicijom – čini se kako u startu i neće biti nekih velikih promjena. U Facebooku su odlučili kako za sada neće dirati u funkcionalnosti platforme i kako će ona i dalje zadržati postojeći format. Dakle, Giphy aplikacija i dalje će biti dostupna Android i iOS korisnicima, a dijeljene GIF-ova za sada će se odvijati po standardnom procesu.
Ipak, vjerujemo kako će Facebook htjeti napraviti bolju integraciju Giphy platforme u sam Instagram, čime bi korisnici lakše no ikad dijelili nove GIF-ove putem Instagram priča i unutar direktnih poruka. Time bi se još dodatno pojačao angažman korisnika na Instagram pričama – što je definitivno cilj Facebookovih čelnika jer aktivnost korisnika donosi im više zarade.
Piše: M.Ž.