PočetnaInternetDruštvene mrežeFacebook pripremio 400 milijuna dolara za Giphy kako bi poboljšao Instagram priče

Facebook pripremio 400 milijuna dolara za Giphy kako bi poboljšao Instagram priče


Facebook je itekako svjestan moći koju ima u platformi Instagram i čini se kako je odlučio još ojačati kvalitetu Instagrama. Korisnici Instagrama posljednjih su mjeseci veliki dio svoje pažnje sa standardnih objava preusmjerili na Instagram priče – i Instagram traži nove načine kako još dodatno povećati angažman korisnika. Čini se kako su rješenje za poboljšanje novih funkcija pronašli u platformi čiji je uspjeh zapravo usko vezan uz sam Facebook i Instagram.

Facebook je odlučio kako će u svoje redove pripojiti još jednu tvrtku. Ovog se puta radi o tvrtki koja stoji iza popularnih GIF-ova. Giphy je platforma na kojoj mnoštvo korisnika stvara i koristi popularne GIF-ove, a čini se kako smo sve bliže tome da Giphy postane dio Facebook poslovanja. Iza platforme Giphy stoji tvrtka Axios koja bi prodajom platforme za GIF-ove mogla zaraditi oko 400 milijuna dolara.

Za one koji ne znaju, Giphy je platforma na kojoj je moguće pretraživati i dijeliti GIF-ove. Ono što je posebno zanimljivo jest da čak 50 posto prometa tel platforme dolazi s Facebooka i Instagrama. Veći postotak korisnika dolazi s Instagrama pa su čelnici Facebook odlučili kako će Giphy tim upasti u Instagram timove.

Što se tiče samih korisnika i pogodnosti koje će dobiti ovom akvizicijom – čini se kako u startu i neće biti nekih velikih promjena. U Facebooku su odlučili kako za sada neće dirati u funkcionalnosti platforme i kako će ona i dalje zadržati postojeći format. Dakle, Giphy aplikacija i dalje će biti dostupna Android i iOS korisnicima, a dijeljene GIF-ova za sada će se odvijati po standardnom procesu.

Ipak, vjerujemo kako će Facebook htjeti napraviti bolju integraciju Giphy platforme u sam Instagram, čime bi korisnici lakše no ikad dijelili nove GIF-ove putem Instagram priča i unutar direktnih poruka. Time bi se još dodatno pojačao angažman korisnika na Instagram pričama – što je definitivno cilj Facebookovih čelnika jer aktivnost korisnika donosi im više zarade.

Piše: M.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular