PočetnaInternetDruštvene mrežeFacebook predstavio 3D statuse i izgledaju fantastično

Facebook predstavio 3D statuse i izgledaju fantastično


Facebook je počeo shvaćati kako mora zaustaviti odljev mladih ljudi sa svoje društvene platforme u suprotnom mu se loše piše u budućnosti. Da bi zadržao mlade, Facebook mora predstaviti neku novu naprednu opciju koja će ovu društvenu mrežu dići na jedan viši nivo. I čini se kako Facebook polako u tome uspijeva, jer uvode se nove vrste objava – trodimenzionalne.

3D format posljednjih je godina sve popularniji zahvaljujući mnogobrojnim 3D printerima i ljudima koji pokušavaju progurati ovaj format u javnosti. Mnogi kažu kako je 3D format samo prekretnica u tehnološkom svijetu, nakon koje će se desiti prelazak na virtualnu stvarnost.

Bilo kako bilo, Facebook je odlučio na Facebooku ponuditi mogućnost postavljanja 3D statusa, koji će korisnicima pružiti jedno sasvim novo iskustvo. Na prvi pogled, 3D objekt izgleda kao obična slika, no fantastična stvar se događa tek u mementu kada mišem počnete rotirati tu sliku. Može pregledavati objekt iz svih kuteva i ovo zaista izgleda fascinantno i čini ovu društvenu mrežu posebnom.

Get a closer look at Blue — in 3D. Add her to your photo or video with #JurassicWorld effect on your Facebook camera here: http://unvrs.al/JWFBCam

Posted by Jurassic World on Tuesday, February 20, 2018

Mnoge velike kompanije predstavile su svoje prve 3D statuse na Facebooku. Posebno vrijedi istaknuti Sony, Wayfair, LEGO, Jurassic Park čiji 3D uradci izgledaju sjajno. U velikoj prednosti ovdje će biti korisnici Sony pametnih telefona koji imaju implementiranu mogućnost 3D snimanja kamerom i za to pripadajuću aplikaciju.

Sony je tako postao jedan od prvih partnera Facebooka u tom segmentu i uskoro možemo očekivati veliki navalu Sony korisnika koji će svoje objave sada predstavljati u jednoj dimenziji više. Ovakav rasplet situacija zasigurno će utjecati i na razvoj novih pametni telefona, koji će u dogledno vrijeme biti opremljeni tehnologijom 3D snimanja.

Kao što smo već rekli, mnogi smatraju kako je ovo samo jedan korak na putu ka široko obuhvatnoj implementaciji virtualne stvarnosti. No, nove trodimenzionalne objave izgledaju zaista fantastično i pružaju nešto dosad rijetko viđeno u online svijetu. Može li takav potez zaustaviti odlazak mladih s Facebooka?!

Piše: M.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular