Instagram je 20. lipnja predstavio opciju dijeljenja videozapisa putem svoje mobilne aplikacije čime je ova aplikacija postala najveći konkurent do tada dominantnom Twitterovom Vineu. Nakon predstavljanja ove opcije bilo je jasno da će se broj korisnika Vinea smanjiti i da će dio prijeći na Instagram, no malo je tko vjerovao da će se udio Vinea ovako drastično smanjiti. Naime, samo deset dana nakon što je predstavljen video za Instagram, broj podijeljenjih Vine videa putem Twittera smanjen je na manje od jedne trećine koliko ih se dijelilo putem ove društvene mreže sredinom lipnja.
Također, u američkom App Storeu Vine je sve do nedavno bio najpopularnija aplikacija za iPhone u SAD-u, od sredine lipnja nalazio se na trećem mjestu liste besplatnih aplikacija, da bi 7. srpnja pao na 16. mjesto. Slično je i na ostalim tržištima pa je tako u Velikoj Britaniji pao sa sedmog mjesta na 21. mjesto besplatnih aplikacija i App Storeu, dok je npr. u Brazilu pao sa 16. na 86. mjesto.