PočetnaInternetDruštvene mreže5 načina kako TikTok omogućava monetizaciju sadržaja

5 načina kako TikTok omogućava monetizaciju sadržaja


Možete zaraditi novac putem TikToka na nekoliko načina.

TikTok je revolucionarizirao način na koji konzumiramo i stvaramo sadržaj, nudeći platformu gdje kreativnost ne poznaje granice. Ono što je nekad bila samo platforma za zabavne plesne izazove i viralne videe sada se pretvorilo u unosnu priliku za kreatore sadržaja da monetiziraju svoju strast.

U nastavku donosimo pet načina kako pretvoriti vaše TikTok videe u izvor prihoda.

1) Dodajte link do svoje (online) trgovine u biografiju svog profila

Kao vlasnik tvrtke ili kreator, biografija vašeg profila služi kao ulazna točka za vaše pratitelje da istraže i dodatno se angažiraju s vašim brendom. Umetanjem poveznice, odnosno linka do vaše online trgovine u biografiju olakšavate publici na TikToku pristup vašim proizvodima i uslugama jednostavnim klikom na isti.

Opcija za dodavanje klikabilne poveznice u vašu biografiju dostupna je samo poslovnim računima, stoga ako imate osobni račun, prvo ga prebacite na poslovni. Da biste to učinili, idite na svoj profil i stisnite na tri linije u gornjem desnom kutu ekrana. Zatim idite na Postavke i privatnost > Račun > Prebaci na poslovni račun (Settings and privacy > Account > Switch to Business Account) i slijedite upute na ekranu kako biste dovršili postupak.

Nakon što ste prešli na poslovni račun, idite na svoj profil i tapnite Uredi profil (Edit profile). Polje za web stranicu sada će biti vidljivo pod Poslovnim informacijama (Business information).

Međutim, prije nego što vam TikTok dopusti dodavanje poveznice u biografiju, prvo zahtijeva da registrirate svoju tvrtku na platformi. Morat ćete pružiti neke osnovne informacije o svojoj tvrtki, uključujući ID vaše poslovne dozvole i adresu, kako biste uspješno registrirali svoju tvrtku na TikToku. Nakon što je to učinjeno, jednostavno zalijepite URL u polje Web stranica i tapnite Spremi (Save).

Ako ne možete pristupiti polju Web stranica čak ni nakon prebacivanja na poslovni račun, možda postoje drugi razlozi zbog kojih ne možete staviti poveznicu u svoju biografiju na TikToku, poput niskog broja pratitelja ili regionalnih ograničenja.

2) Prihvatite virtualne darove od svojih pratitelja

TikTok nudi kreatorima sadržaja izvrsnu priliku za monetizaciju njihovog sadržaja prihvaćajući virtualne darove u obliku dijamanata od svojih pratitelja. Ove virtualne darove možete primati putem dva kanala: LIVE Darovi tijekom LIVE emitiranja i Video darovi na videozapise koje objavite na svom profilu. Ova sredstva možete kasnije povući s vašeg TikTok računa.

Da biste mogli prihvaćati dotične “darove”, morate imati 18 godina ili više i živjeti unutar regije gdje je ova značajka dostupna. Osim toga, morate se pridržavati TikTokove politike o virtualnim predmetima.

Proces primanja virtualnih darova je jednostavan. Vaši pratitelji mogu kupiti novčiće na TikToku i razmijeniti ih za virtualne darove na platformi. Nakon što imaju darove, mogu tapnuti na gumb “Gift” na dnu vašeg live streama ili video posta kako bi vam poslali virtualni dar i pokazali priznanje za vaš sadržaj. Ti će darovi automatski biti pretvoreni u dijamante.

Broj dijamanata koje ste skupili od ovih virtualnih darova lako možete vidjeti odlaskom na Postavke i privatnost > Saldo (Settings and Privacy > Balance). Ovdje ćete vidjeti pretvoreni saldo u američkim dolarima.

Osim virtualnog darivanja, možete zaraditi mjesečni prihod putem LIVE Pretplata na TikToku, gdje pratitelji mogu platiti naknadu da bi se pretplatili na vaše live emitiranje. Da biste potaknuli virtualno darivanje, važno je da aktivno komunicirate s vašom publikom, zahvaljujete im na virtualnim darovima i konstantno pružate kvalitetan sadržaj.

3) Prihvatite napojnice (tips) od svojih pratitelja

Kao kreator sadržaja na TikToku, možete također monetizirati svoj sadržaj prihvaćanjem napojnica izravno od svojih gledatelja. TikTok se udružio sa servisom za obradu plaćanja, Stripe, kako bi obradio ove uplate, osiguravajući glatki i sigurni proces transakcija za kreatora i gledatelje.

Da biste mogli primati napojnice na TikToku, morate zadovoljiti određene zahtjeve u vezi s godinama i brojem pratitelja, a vaš račun mora biti u “dobrim odnosima” s TikTokom. Osim toga, morate živjeti u regiji gdje je značajka “Tips” dostupna.

Da biste se prijavili za primanje napojnica na TikToku, idite na stranicu svog TikTok profila i tapnite na tri linije u gornjem desnom kutu. Odaberite Alati za kreatore > Napojnice > Prijavi se (Creator Tools > Tips > Apply) i slijedite upute na ekranu. Ako niste postavili račun na Stripeu, bit ćete preusmjereni na njihovu web stranicu da dovršite proces.

Jednom kada budete odobreni, imat ćete pristup svojoj nadzornoj ploči za napojnice, gdje možete vidjeti napojnice koje primate od svojih gledatelja. Važno je napomenuti da vaše napojnice mogu potrajati do 24 sata dok se ne pojave na vašem Stripe računu. Stripe će obraditi vaše napojnice i automatski ih tjedno uplatiti na vaš odabrani bankovni račun.

4) Prodajte svoje proizvode izravno putem TikTok Shoppinga

TikTok Shopping je odlična značajka koja omogućava kreatorima sadržaja i tvrtkama da izravno unutar aplikacije prodaju proizvode ili usluge.

Prodavači i brendovi mogu otvoriti trgovinu na svom profilu, predstavljajući svoje proizvode širokoj publici. Prodajom izravno na TikToku, tvrtke mogu iskoristiti korisničku bazu platforme kako bi povećale prodaju i prihod.

Kreatori, s druge strane, mogu imati koristi od TikTok Shoppinga surađujući s brendovima i dodajući poveznice proizvoda u svojim live emitiranjima i videozapisima.

Promocijom proizvoda koji se usklađuju s njihovom nišom i publikom, kreatori mogu zaraditi proviziju od prodaje generirane putem njihovih referentnih poveznica. Ovaj partnerski program također je koristan za prodavače koji imaju koristi od povećane prodaje i prihoda.

5) Pridružite se TikTokovom programu za financiranje kreatora

TikTokov program za financiranje kreatora je inicijativa dizajnirana kako bi se proslavili i podržali kreatori za njihov sadržaj na platformi. Sudjelujući u ovom programu, kreatori mogu zarađivati novac temeljen na kvaliteti i angažmanu njihovih TikTok videozapisa. Fond je dostupan kreatorima u SAD-u, UK-u, Njemačkoj, Italiji, Francuskoj i Španjolskoj. Nažalost, još nije dostupan u Hrvatskoj niti se zna datum kada bi ovaj program mogao biti dostupan široj publici van nabrojanih država.

Da biste mogli sudjelovati u programu financiranja kreatora, morate imati 18 godina ili više, imati najmanje 10,000 autentičnih pratitelja i skupiti barem 100,000 autentičnih pregleda videozapisa u posljednjih 30 dana. Osim toga, vaši videozapisi moraju biti usklađeni s TikTokovim “smjernicama” i “Uvjetima pružanja usluge”, osiguravajući originalnost i pridržavanje standardima platforme.

Možete se prijaviti za TikTokov fond za kreatore izravno unutar aplikacije. Sredstva zarađena kroz program financiranja kreatora izračunavaju se temeljem nekoliko čimbenika, uključujući pregled videozapisa, angažman i sukladnost s TikTokovim smjernicama. Pristup tim sredstvima možete ostvariti putem nadzorne ploče TikTok Creator Fund u postavkama vašeg profila.

TikTok može biti izvor prihoda

TikTok se transformirao u prosperitetnu platformu gdje kreativnost ne samo da zabavlja, već i generira prihod. S višestrukim načinima za monetizaciju, kreatori sadržaja i tvrtke mogu pretvoriti svoju strast u održivi izvor prihoda na platformi.

Sve metode generiranja prihoda o kojima je bilo riječi u ovom postu dolaze s vlastitim skupom zahtjeva i ograničenja. Starosna ograničenja, minimalni broj pratitelja i dostupnost u određenim regijama neki su od čimbenika koji mogu utjecati na sposobnost korisnika da sudjeluje u određenim programima za monetizaciju.

 

Piše: Boris Plavljanić


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular